اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از بهره‌برداری از هشت فضای آموزشی و ورزشی ویژه دانش‌آموزان استثنایی تا پایان سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ خبر داد.
علی ممبینی اظهار کرد: مقرر شد که سازمان آموزش و پرورش استثنایی دو فضای آموزشی در شهرستان‌های محروم خوزستان احداث کند که پس از مشخص شدن مکان دقیق ساخت مدرسه، عملیات اجرایی احداث مدارس آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به در دست ساخت بودن چند فضای آموزشی، افزود: یک مدرسه استثنایی در شهرستان باوی و یک مدرسه نیز در شهرستان کارون در حال ساخت است و طبق تعهد اداره‌کل نوسازی مدارس تا پایان سال تحصیلی جاری به بهره‌برداری خواهند رسید. همچنین یک سالن ورزشی ویژه دانش‌آموزان استثنایی در شهرستان بهبهان در حال ساخت است که تا پایان آذر ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی دو مدرسه در آبادان و اهواز، بیان کرد: به نظر می‌رسد این مدارس نیز تا پیش از آغاز سال تحصیلی آینده در اختیار دانش‌آموزان خواهد بود. علاوه بر این در شهرستان ماهشهر نیز یک مدرسه سه‌کلاسه در حال ساخت است و تا ۱۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ممبینی در پایان گفت: در کل می‌توان گفت هشت پروژه آموزشی و ورزشی در حال اجرا داریم که تا پایان سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در اختیار دانش‌آموزان استثنایی قرار می‌گیرند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار