اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
6 سوال نماینده مردم از وزیر نیرو؛
رخی مسائلی که مردم شریف شوشتر و گتوند بارها مورد مطالبه قرار دادند، توسط نماینده‌شان از وزیر نیرو مورد طرح سوال قرار گرفت.
نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی از وزیر نیرو طرح سوال کرد.


به گزارش پایگاه خبری شوشان، برخی مسائلی که مردم شریف شوشتر و گتوند بارها مورد مطالبه قرار دادند، توسط نماینده‌شان از وزیر نیرو مورد طرح سوال قرار گرفت.

این سوالات عموماً در خصوص عدم اجرای تعهدات وزارت نیرو و سازمان های آب و برق خوزستان علی رغم پیگیری ها و جلسات متعدد است نسبت به شوشتر و گتوند است.

سوالات سهراب گیلانی شامل موارد زیر هستند:

۱. عدم رسیدگی به بیش از ۱۰ میلیون تن نمک پشت سد گتوند.

۲. عدم تامین آب و به تبع آن عدم اختصاص سهمیه از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری عزیز به گتوند، با توجه به اینکه گتوند میراب رودخانه کارون است.

۳. عدم اجرای تعهدات به منظومه سازه های آبی شوشتر علی‌رغم اینکه دو سال قبل توافق شده است.

۴. تخریب ظالمانه ساختمان هیدالو شوشتر با دستور ایزدجو علی‌رغم داشتن توافقات محلی و وجود ساختمان هایی با شرایط مشابه بلکه بدتر در خوزستان.

۵. ضعف در تامین آب برای کشاورزان گتوند به ویژه کشاورزان صالح شهری که توسط سازمان آب و برق خوزستان این محدودیت ایجاد شده است.

۶. کم توجهی سازمان توزیع برق خوزستان و اعمال نگاه خاص که بعضاً موجب اختلاف درون‌سازمانی گردیده و گاه آن نگاه دوگانه در مجموعه ها موجب تضعیف شایسته سالاری می شود. جزئیات را در کمیسیون تشریح می کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار