اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
امام جمعه شعیبیه:
برای اولین بار در تاریخ شعیبیه جلسه شورای اشتغال شهرستان در این منطقه برگزار شده است که باید تشکر ویژه‌ای از فرماندار سختکوش شهرستان برای این منظور داشته باشم.
امام جمعه بخش شعیبیه شهرستان شوشتر گفت: برای اولین بار در تاریخ شعیبیه جلسه شورای اشتغال شهرستان در این منطقه برگزار شده است که باید تشکر ویژه‌ای از فرماندار سختکوش شهرستان برای این منظور داشته باشم.


به گزارش پایگاه خبری شوشان، حجت‌الاسلام عبدالرحمان منصوری امام جمعه شعیبیه اظهار کرد: طبق روایات و تاکیدات دین اسلام، یکی از راه‌های نجات جامعه از مشکلات اجتماعی و فرهنگی ایجاد شغل و کاهش آمار بیکاری است و در واقع یکی از وظایف حکومت اسلامی همین موضوع است.

وی افزود: روزانه افراد زیادی به دفتر امام جمعه برای اشتغال مراجعه می‌کنند که البته جای خوشحالی دارد که دفتر امام جمعه را امین خود دانسته و برای موارد گوناگون به آنجا پناه می‌برند. اما باید فکری اساسی برای رونق شغل در شعیبیه شده و مسئله با راه حل درست دیده شود.

وی بیان داشت: یکی از نقاط قوت بخش شعیبیه همدلی مسئولان بخش برای تحقق مطالبات مردم و توجه به خواسته‌هایشان است که منشا آن مدیریت ارشد شهرستان آقای مهندس پنبه دانه پور فرماندار محترم است.

وی گفت: تغییر مدیریت‌ها در شرکت‌های منطقه اتفاقات خوبی است که مردم را به آینده و تغییر وضعیت امیدوار کرده است. اما مسئله اشتغال و بیکاری یکی از معضلات چندین ساله بخش شعیبیه است که امیدواریم با همتی که در مسئولان شهرستان وجود دارد، به جایگاه مطلوبی برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار