شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
مدیرعامل آبفا خوزستان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در ساعت‌های ابتدایی بارش در شب گذشته، در برخی مناطق مسائلی در دفع فاضلاب وجود داشت اما اکنون مشکلی در دفع فاضلاب در مناطق اهواز نداریم.
صادق حقیقی‌پور در خصوص آخرین وضعیت دفع فاضلاب در اهواز با توجه به بارندگی‌های شب گذشته اظهار کرد: شب گذشته شدت بارش باران در اهواز بسیار زیاد بود اما اکنون مشکل خاصی در دفع فاضلاب در مناطق اهواز وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر همه ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در همه مناطق اهواز با حداکثر ظرفیت در مدار هستند و مشکل خاصی در دفع فاضلاب در مناطق اهواز وجود ندارد و گزارشی نیز مبنی بر مشکل در دفع فاضلاب ارائه نشده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: در ساعت‌های ابتدایی بارش در شب گذشته، در برخی مناطق مسائلی در دفع فاضلاب وجود داشت اما اکنون مشکلی در دفع فاضلاب در مناطق اهواز نداریم.

حقیقی‌پور عنوان کرد: ممکن است در برخی مناطق سطح آب بالا باشد و در این خصوص باید منتظر بمانیم تا سطح آب کاهش پیدا کند و پس از آن، در خصوص انسداد خطوط فاضلاب اظهار نظر کرد.

وی خاطرنشان کرد: معمولا ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از بارندگی در مناطقی مانند منطقه ۶ اهواز و مناطق باهنر و سپیدار تخلیه آب‌های سطحی انجام می‌شود و در چنین مناطقی پس از فروکش سطح آب، کارشناسان نسبت به بررسی خطوط فاضلاب و انسداد آن‌ها اقدام می‌کنند.

حقیقی‌پور گفت: علی‌رغم شدت بارش شب گذشته، همه ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در مدار هستند و مشکلی در خصوص دفع فاضلاب در مناطق مختلف اهواز وجود ندارد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار