اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
شوشان / رحیم هزاریان:

پاییز مرگبار سال منحوس کرونایی سرانجام به آخر رسید و آماده است تا در بلندترین شب سال وارد زمستانی شود که یلدایش میتواند در دل سرما، آتشی به پا کند به قیمت جان خود یا عزیزانمان!

پاییز آخرین سال قرن ۱۳ شمسی درحالی امشب به پایان میرسد که تنها در ۳ ماه گذشته طبق آمار رسمی بیش از ۲۸ هزار نفر از هموطنانمان قربانی کرونا شدند و حسرت برگزاری یلدا ماند به دل بازماندگانشان.

البته موضوع وقتی هولناک تر میشود که بدانیم از ابتدای شیوع کرونا (۱۰ماه گذشته) در کشور بیش از ۵۳ هزار نفر قربانی این بیماری شده اند که قریب به ۶۰ درصد آن در فصل پاییز و در ۳ ماه گذشته بوده و با اتفاقات ناگواری همچون فوت تازه داماد گلستانی و ثبت مرگ های نزدیک به ۵۰۰ نفره روزانه همراه شد.

حال در شرایطی که مدیران و دست اندرکاران نظام سلامت کشور در مورد دورهمی‌های خانوادگی و شعله‌ور شدن دوباره کرونا پس از فروکش کردن موج سوم آن نگرانند، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اعلام کرده فعلا خبری از خرید واکسن کرونا نیست و تا این لحظه نتوانسته‌ایم منابع ارزی لازم برای خرید واکسن کرونا را تامین کنیم. این یعنی حداقل تا ۶ ماه دیگر خبری از واکسن نیست و تنها راه پیشگیری از کرونا رعایت اصول بهداشتی است.

خداوند متعال در آیه ۳۲ سوره مائده میفرماید:
(هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است)
که شرایط حال جامعه مصداق بارز این آیه از کتاب آسمانی است و باید با ترک عادت هایی همچون دید و بازدید در شرایط کنونی، جان عزیزانمان را نجات دهیم تا جامعه را نجات داده باشیم.

یادمان نرود که امسال نوروز و سیزده‌بدر و عید فطر را در خانه خود ماندیم و در محرم نیز در منازل به عزاداری پرداختیم، تا بتوانیم پس از شکست کرونا دوباره در کنار عزیزانمان روزگار بگذرانیم و اینبار نیز در مواجهه با آزمونی سخت قرار داریم، آزمونی به نام دورهمی شب یلدا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار