اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان مطرح کرد:
رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به وضعیت زرد کرونا در این شهرستان، گفت: این وضعیت زرد به معنی این نیست که ویروس وجود ندارد؛ ویروس همچنان در حال تاخت و تاز است.
دکتر قدرت‌اله شاکری‌نژاد اظهار کرد: با توجه به تاخیر در توزیع واکسن آنفلوآنزا، توزیع واکسن در داروخانه‌های بهبهان انجام نشده است اما متقاضیان واکسن باید درخواست خود را به داروخانه بدهند تا واکسن را برای آن‌ها تامین کنند.

وی با بیان اینکه فصل تزریق واکسن آنفلوآنزا نیمه دوم شهریورماه تا نیمه اول مهرماه است، افزود: با توجه به اینکه احتمال دارد واکسن‌ها تاریخ گذشته شوند، داروخانه‌ها نسبت به خرید واکسن اقدام نکرده‌اند.

شاکری‌نژاد بیان کرد: خوشبختانه تاکنون مواردی از آنفلوآنزا در شهرستان بهبهان نداشته‌ایم که شاید این موضوع به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان در خصوص آخرین وضعیت شیوع کروناویروس، گفت: در حال حاضر بهبهان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد و از هفته آینده محدودیت‌های کرونایی زرد اعمال می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت از نظر تعداد بیماران جدید قابل قبول است اما با توجه به اینکه در وضعیت زرد قرار گرفته‌ایم و برخی از اصناف دیگر فعالیت خود را مجددا آغاز خواهند کرد، احتمال می‌رود با کاهش محدودیت‌ها با تعداد بیشتری از بیماران مواجه شویم.

شاکری‌نژاد گفت: این وضعیت زرد به معنی این نیست که ویروس وجود ندارد؛ ویروس همچنان در حال تاخت و تاز است و شاید تنها سرعت انتشار آن کاهش پیدا کرده باشد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار