اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، با اشاره به آغاز پویش دوم طرح ملی "آجر به آجر"، گفت: هدف از اجرای پویش دوم این طرح، مشارکت زنان در مدرسه‌سازی است.
علی قربانی با اشاره به پویش اول طرح ملی "آجر به آجر"، اظهار کرد: در پویش اول طرح ملی آجر به آجر یک پروژه سنگی را به عنوان هدف، خشت‌گذاری کردیم. برای ساخت این مدرسه، ۱۲ هزار خوزستانی مشارکت کردند و بیش از ۲۰۰ میلیون تومان نیز جمع‌آوری شد. پروژه خشت‌گذاری شده و با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال احداث است و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در پویش دوم طرح آجر به آجر یک تا دو پروژه تعریف شده است. در این پویش مشارکت بانوان مدنظر است چراکه بانوان همیشه در امر خیر شریک هستند و در دفاع مقدس نیز نقش مهم زنان را مشاهده کردیم؛ این پویش با نام "من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من" آغاز شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تصریح کرد: هدف از اجرای پویش دوم طرح آجر به آجر مشارکت زنان در مدرسه‌سازی است. به منظور مشارکت در مدرسه‌سازی، علاقه‌مندان می‌توانند به سایت سازمان نوسازی مدارس کشور به نشانی http://ajorBajor.ir مراجعه و در مدرسه‌سازی سهیم شوند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار