اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
شوشان - رضا تلوری / مربی یوگا مدیتیشن : طبق آخرین تحقیقات دانشمندان روانشناسی یک ساعت ورزش هوازی در روز به اندازه دو عدد از قوی ترین داروهای مربوط به اضطراب و افسردگی (پوکساید و سرترالین) روی مغز انسان تاثیر می گذارد.
در مراحل اولیه ورزش، ممکن است برای شخص مشکل باشد که وارد فاز ورزشی شود. ولی با استفاده از اراده و بدون توجه به حالات و احساسات بدنی، سد بی حسی و بی انگیزگی شکسته می‌شود و شخص وارد مرحله ای از لذت و علاقه شدید به تحرک می گردد. تا جایی که حاضر می‌شود بخاطر آن حالت لذت‌بخش ورزشی هرکاری را موقتا تعطیل نماید.
اینکه بدون استفاده از اراده انسان منتظر فرصت و موقعیت مناسب برای شروع ورزش باشد ثابت شده که این افراد به هیچ وجه تا آخر عمر موفق نخواهند شد. تنها راه علاج تنبلی و شروع همیشگی ورزش گوش دادن به ندای اراده است.
سلامتی و بیماری انسان ها براساس میزان استفاده آنها از اراده است.
 
فقط در شرایط سخت و خیلی بد است که اراده بهتر بکار گرفته میشود. کسانی که که هدف را می بینند شرایط رسیدن به هدف برایشان بسیار آسان حتی لذت‌بخش می شود.
تفاقا فشار بیشتر به بدن (البته بتدریج) و مدیتیشن های در حین ورزش باعث ازدیاد طول تلومر ها و برگشت بدن بحالت اولیه می شود.
کسانی که مرتب در ورزش هستند،  هیچ زمانی از مصرف تخمه کدو، بادم، گردو، فندوق، و پسته به مقدار خیلی کم باندازه دارو و همچنین جوانه گندم  غافل نشوند. ویتامین C  گرچه در میوه ها به وفور یافت می‌شود بعضی از متخصصین معتقدند از مکمل آن نیز نباید غافل شد، مخصوصا قبل از خواب که مصرف میوه باعث دیابت نوع دو می شودو

بعضی افراد متاسفانه بدون ورزش و سوزاندن کالری، براحتی هر چه که میوه دوست دارند مصرف می‌کنند. این عادت آنها باعث تعجب بدنشان و در نتیجه دیابت می‌شود. قند میوه ها گرچه طبیعی هستند ولی با یک آزمایش ساده متوجه می‌شویم یک نارنگی بسیار کوچک چه فاجعه ای در خون ایجاد میکند. 
به این خاطر ورزشکاران دچار دیابت نمی‌شوند که یک ساعت ورزش هوازی، کالزی سوزی بدن را برای 48 ساعت فعال نگه میدارد
زمانی که با ورزش کالری می سوزانیم، درست مثل این است که بدن را خانه تکانی می کنیم و کالری جدید در آن حاکم می‌شود. کالری اگر بدن مورد استفاده قرار نگیرد، باعت تخریب آن و در نتیجه بیماری‌های جسمی و روحی روانی می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار