اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
کارگران شهرداری اروند کنار می‌گویند: همچنان چند ماه دستمزد، بیمه و مطالبات سال‌های پیش را طلبکاریم.
کارگران شهرداری اروند کنار از عدم پرداخت معوقات مزدی و بیمه‌ای خود انتقاد کردند.

آن‌ها می‌گویند: بعد از مراجعات مکرر به ساختمان شورای شهر و شهرداری، هنوز از پرداخت مطالبات مزدی و بیمه‌ای ما خبری نیست.

این کارگران که در پنج تاشش ماه گذشته دستمزد و حق بیمه آن‌ها کامل پرداخت نشده است، می‌گویند: چندین سال است مطالبات مزدی و بیمه‌ای معوقه داریم. در حال حاضر چند ماه مطالبات مزدی معوقه داریم که بخشی از آن به صورت کامل پرداخت نشده. در عین حال دفترچه‌های درمانی ما کارگران به دلیل تاخیر در پرداخت حق بیمه‌ها  به تامین اجتماعی تمدید و تعویض نمی‌شود.

یکی از کارگران درباره وضعیت شهرداری اروندکنار گفت: طی سه سال گذشته شورای شهر اروندکنار سه شهردار و 6 سرپرست تغییر داده است و در حال حاضر نیز بازهم شهرداری فاقد مدیریت شهری است در نتیجه وضعیت شهر و مطالبات کارگران شاغل در مجموعه شهرداری پیگیری نمی‌شود.

او با بیان این پرسش که چرا اعضای شورای شهر مرتبا شهردار تغییر می‌دهند، گفت: در هر چند ماه شورای شهر اروندکنار فردی را به عنوان شهردار یا سرپرست به مردم معرفی می‌کنند که هیچ برنامه‌ جدیدی برای مدیریت شهر ندارد. در واقع همان راهی را می‌رود که شهرداران قبلی انجام می‌دادند.

به گفته وی؛ در شرایط فعلی، نگرانی کارگران شهرداری اروندکنار در آستانه شب عید، تامین هزینه‌های زندگی است چراکه شهرداری و شورای شهر، مرتب کمبود نقدینگی را بهانه اصلی‌ عدم پرداخت معوقات مزدی کارگران عنوان می‌کنند.

منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار