اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
عضو سابق شورای اسلامی کلانشهر اهواز:
آذر زمان پور گفت: راه اندازی پارک بانوان در کلیه مناطق و محلات مطالبه ی همه بانوان در کلانشهر اهواز است.

عضو سابق شورای اسلامی کلانشهر اهواز در دوره چهارم در گفتگو با پایگاه خبری شوشان با اشاره به لزوم تسریع در روند احداث پارک بانوان گفت: طرح راه اندازی پارک بانوان در منطقه 3 کلانشهر اهواز واقع در پارک شهروند از جمله مهمترین طرح هایی بود که در کمیسیون عمران شورا مطرح ساختم و با رای کامل نیز مواجه شد.

آذر زمان پور ادامه داد: از ارایه طرح تا مرحله اجرا پیشرفت های قابل توجهی صورت گرفت و بسیاری از بانوان اهوازی نیز از این اتفاق مسرور بودند که پس از سال ها می توانند پارک اختصاصی مربوط به خود را داشته باشند.

وی بیان کرد: ساخت و راه اندازی پارک بانوان با برخورداری از کلیه امکانات مطالبه به حقی است که بانوان می بایست از آن بهره مند شوند.

زمان پور اظهار کرد: بهره برداری از این پارک متاسفانه در دوره چهارم به انجام نرسید و دلایل متعددی از جمله کمبود اعتبارات مانع از آن شد، ولی این مهم می توانست به مرور و طی گذشت سال های اخیر صورت پذیرد.

بانوی کارآفرین نمونه استان خوزستان یادآور شد: ساخت و راه اندازی پارک بانوان طرحی است که ادامه دار است، بدین صورت که می بایست در کلیه محله ها شاهد پارک های اختصاصی برای تفریح و ورزش و اوقات فراغت بانوان باشیم.

زمان پور با بیان این مطلب که خانواده و جامعه شاداب و موفق در گرو وجود زنان شاداب و سالم است، گفت: قطعا پارک بانوان در شادابی و سلامت جسم، روح و روان بانوان تاثیر بسزایی دارد که نتایج آن در خانواده و جامعه نیز تسری پیدا می کند، بنابراین اهمیت راه اندازی پارک بانوان بیش از هر زمانی ضرورت دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار