اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
آیین تودیع مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.
 

به گزارش پایگاه‌ اطلاع‌رسانی نفتخیز، در این جلسه  که در ستاد شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد مهندس محمدی با اشاره به جایگاه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و شرایط پیرامونی آن، اضافه کرد هم اکنون شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از آمادگی بالایی برای برگشت به شرایط تولیدی پیش از تحریم برخوردار است، و این مرهون تلاش تمام ارکان این شرکت تاکنون بوده است. علاوه بر آن در این مدت خدمات شایان و قابل توجهی هم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در جهت کسب رضایت شهروندان، مجاوران تأسیسات نفت و ذی‌نفعان انجام شده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات و خدمات مهندس قباد ناصری در مدت بیش از چهار سال تصدی مدیرعاملی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، آقای مهندس علیرضا هیهاوند که پیش از این مسئولیت هایی از جمله مدیر عملیات این شرکت را عهده دار بوده است را به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان معرفی نمود و از همکاران شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان خواست همانند گذشته با جدیت و تلاش همه‌جانبه ضمن همکاری با مدیرعامل جدید در جهت تحقق اهداف عالیه سازمان اهتمام ورزند.

مدیرعامل پیشین شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این شرکت طی دوره مسئولیت خود پرداخت.

مهندس قباد ناصری، تولید فراتر از تعهدات بدون هیچگونه حادثه و پیشامدی در قبل از تحریم‌ها، تعمیر اساسی ۸۰ درصد واحدهای عملیاتی و فرآورشی در تحریم و کاهش‌های تکلیفی و توسعه فعالیت‌های عام‌المنفعه از جمله احداث، مرمت و بهسازی بیش از ۷۵۰ کیلومتر راه روستایی، احداث استخر سرپوشیده، احداث ۱۰ قطعه زمین چمن مصنوعی، آسفالت خیابان‌ها و معابر و توسعه فضای سبز را از جمله این اقدامات برشمرد.

مهندس علیرضا هیهاوند مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز از اعتماد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در جهت سپردن مسئولیت خطیر مدیریت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد با همراهی و همکاری کارکنان سخت کوش شرکت در انجام وظیفه ی خطیر مدیر عاملی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سربلند باشند.

شایان ذکر است این جلسه با حضور اعضای هیأت مدیره و جمعی از روسای ادارات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در سالن جلسات اداره مرکزی و همچنین با حضور سایر مدیران مناطق نفتخیز جنوب نیز از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار