اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
فرمانده کل سپاه:
سردار سرلشکر حسین سلامی گفت: رزم نیروی زمینی سپاه در جنگ، قوی‌تر از آن چیزی است که امروز می‌بینیم؛ ما تنها نمونه‌ها را نشان دادیم و وقتی همه این قدرت ترکیب شود، زمین و زمان به روی دشمنان خدا آتش می‌شود.
سردار سرلشکر حسین سلامی امشب (۲۳ بهمن‌ماه) در رزمایش زمینی پیامبر اعظم(ص) در جمع فرماندهان و رزمندگان اظهار کرد: امروز در میان برادران و فرماندهان شجاع، فداکار، شهادت‌طلب و مجاهد نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه کربلا حضور داشتیم تا یکی از زیباترین، دقیق‌ترین و مقتدرانه‌ترین رزمایش‌های این نیرو را در عملیات روزانه و شبانه شاهد باشیم.

وی افزود: شانزدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) انصافا بی‌نظیر بود و ما را به روزهای حماسه در دوران دفاع مقدس، کربلای ۵، فتح‌المبین، والفجر ۸ و طریق‌القدس برد و نشان داد که همچنان نفس اقتدار و دفاع و ایستادگی و تهاجم علیه دشمن، در ایران زنده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرافراز، سرزنده، بالنده و رو به جلو پیش می‌رود.

سلامی گفت: نیروی زمینی سپاه ضامن امنیت، استقلال، آبرو، حیثیت و شرف کشور است و امشب این نیرو در رزمایش شانزدهم پیامبر اعظم(ص) خوش درخشید.

وی ادامه داد: رزم نیروی زمینی سپاه در جنگ، قوی‌تر از آن چیزی است که امروز می‌بینیم؛ ما تنها نمونه‌ها را نشان دادیم و وقتی همه این قدرت ترکیب شود، زمین و زمان به روی دشمنان خدا آتش می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان از گام‌های استوار مردان زمینی ما در هراس هستند و این، واقعیت ماجرا است. دشمنان باید از این حرکت که از ایمان و حقیقت قلب‌های برادران ما سرچشمه می‌گیرد و این قدرت آتشی که ساخته دست ایرانی‌ها است، هراس داشته باشد. ایران سرزمین مقاومت، مردانگی و شرف و غیرت است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار