اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، پروژه‌های احداث ساختمان اندازه‌گیری مخازن، ایمن‌سازی و تعمیر ساختمان‌های خدمات چاه‌ها، تعمیر و بازسازی پل‌ها و جاده اصلی علاوه بر نوسازی نمازخانهی مجتمع صنعتی شماره ۴ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با حضور مدیر عامل این شرکت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، مدیر عامل این شرکت ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و فرارسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: صنعت نفت در دوره‌ی پس از انقلاب، از ابعاد فنی و عملیاتی رشد چشمگیری یافته و در حال حاضر صنعتی بومی به شمار می‌آید که روی پای خود ایستاده و در حوزه دانش و فن آوری هیچ نیازی به حمایت خارجی ندارد.

مهندس حمید کاویان افزود: در کلیه برنامه‌ریزی‌های عملیاتی و عمرانی که با هدف حفظ تولید پایدار انجام می‌شود، الزامات زیست محیطی و رفاه حال مجاوران تاسیسات کاملا مدنظر کارشناسان امر قرار می‌گیرد و خوشبختانه در حال رسیدن به مرحله‌ای هستیم که تولید فراتر از برنامه، با کمترین میزان آلاینده‌ها تحقق می.یابد.

وی با تقدیر از کارگروه‌های تخصصی دست اندرکار اجرای پروژه‌های آماده افتتاح به ویژه امور مهندسی و ساختمان نفت و گاز مارون، به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و اظهار داشت: ساختمان جدید اندازه گیری مخازن با مساحت ۲۵۳ متر مربع احداث شد و ساختمان خدمات عملیات با مساحت ۳۲۵ متر مربع مورد تعمیرات و بهسازی کامل قرار گرفت؛ برای انجام این ۲ پروژه حدود ۱۲ میلیارد ریال هزینه شد.

مهندس کاویان یادآور شد: در پروژه‌ای دیگر، بازسازی و تعریض کامل پل ورودی بهره برداری، بازسازی و تعریض دو پل بزرگ و تعریض ۷۰( متر از جاده دروازه دوم تا نمکزدایی مجتمع صنعتی شماره ۴ مارون  را نیز با صرف ۷ میلیارد ریال به انجام رساندیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با بیان اینکه برای نوسازی نمازخانه مجتمع مارون ۴، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید قاسم سلیمانی این شرکت نیز مشارکت فعال داشته اند، گفت: در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، امروز کلنگ احداث یک مدرسه‌ی ۲ کلاسه در روستای چای ورشام بخش غیزانیه نیز در محل اختصاص یافته زده خواهد شد و بسیج سازندگی شرکت، عملیات اجرایی احداث آن را طی روزهای آتی آغاز خواهد کرد.

گفتنی است، مجتمع صنعتی شماره ۴ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از نظر موقعیت در مرکز جغرافیای عملیاتی این شرکت قرار گرفته و کارگروه‌های فنی و عملیاتی مختلف جهت سهولت دسترسی به سایر مجتمع‌های صنعتی در این مجتمع استقرار یافته‌اند که نقش آن را در مدیریت و راهبری فرایند تولید برجسته می‌سازد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار