شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
شوشان - محمدرضا چمن نژادیان :

پس چرا ندیدیم یکی از مشاورین اصلاحی و مدیران همراه  ایشان برای اصلاح رفتار، اعتراض به عملکردهای  جناب شریعتی استعفاء علنی بدهند⁉️

این بداخلاقی است که در پایان بازی ننه من قریبی برای تبراء، توجیه و گول زدن خود و  افکار عمومی در آورده  شود.

بله برخی دوستان سرشناس را می شناسیم که موضع علنی بیان کردند  از جمله مرحوم دکتر کهرام و... که علناً موضع اعلام کرده بودند.
دبیران انجمن‌های اسلامی معلمان، احزاب اصلاح طلب و حتی اعتدالی برای گواه ادعای فعلی خود مواضع و  نصیحت دوستانه، نقد عملکردها و مخالفت خود را اگر راست می گویند،بیاورند؟

بقول ضرب المثل لری کُر مال دخترای ( دورل) مال را می شناسد

این بيانيه قبل از کوبیدن و معرفی  شریعتی به محضر سران اصلاحات که خودشان بی تقصیر نبوده و نیستند، عذر بدتر از گناه دوستان است و نوش داور پس از مرگ سهراب است و رجز خوانی دروغین برای تبراء و دلخوشی افراد ساده لوح و حتی صادق تفکری است که بیشتر ناشی از عدم شهامت در نقد مشفقانه ی دوستانه، بیان مواضع اصلاح طلبانه و مخالفت علنی به موقع و موثر می باشد 

دوستانی که تا آخر الزمان عمر صدرات جناب دکتر شریعتی حتی به عنوان یک دوست نقبی حتی در گروهی مجازی نزدند.

از  اخم و نگرانی با طمع  به سهم گیری پرهیز می کردند

تا حالا که ماها دوستان صدیق شریعتی او را حمایت، نصیحت، نقد و تخطئه می کردیم تا شاید نگاهی به عقب بیندازد ودست از رانتیری، لابیگری نیروهای معامله کار و تضعیف نیروهای زحمتکش همفکر برای توسعه استان بردارد.

 ولی ایشان  با محوریت بیشتر نیروهای اصلاحی مشاور، سهم گرفته ی مراکز قدرت، قومیت و نیروهای نومانکلاتور به  آینده ی خود، استان و تفکر وقعی نگذاشتند.

 و تا تخته گاز با ماشین نیرو کوبد خود زحمتکش ستادی، اعتدالی ،اصلاحی غیر لابیگر، صادق، اصیل پاک نیت و شایسته برای خدمتگزاری را با حمایت تنگ نظرانه و دیکتاتور مآبانه ی محدود افراد به اصطلاح اصلاحاتی و اقتدارگرای فکری کوبید و رفت. ما با این وجود برای یک خوزستانی آرزوی توفیق داریم اما بداخلاقی دوستان دربار و درگاه‌های شبانه ای ایشان که خط می دادند و سهم می گرفتند فراموش نمی شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار