اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
شوشان - محمدرضا چمن نژادیان :
آقای احمدی نژاد روشنگری ملی، جسارت شجاعانه برای مطالبه گری ملت آری ولی تکرار شالارتانیسم ترامپی  ممنوع 

با وجود اینکه جناب احمدی نژاد در خلاء احزاب فراگیر و بی تحرکی مدعیان سیاسی اصلاحی و اصولی در جهت سازماندهی و سامانبخشی مدنی پایگاههای اجتماعی موثر ترین عنصر فعال ملی و رسانه ای برای مطالبه گری ملت و جسارت توده های حامی بوده است. 
و این نگاه جسورانه و شفاف به امور کشور و مطالبات ملت با بی پروایی و پرده برداری ایشان در رفع تقصیر نسبت به برخی حوادث ۸۸ هم قابل تقدیر است.
هر چند  نگاه و ترویج بداخلاقی شارلاتانیسم در قامت یک ریاست جمهوری آنهم در نظام اخلاقی و اسلامی کشوری کهن با فرهنگ تمدنی چند هزاران  ساله اصلاً قابل قبول نیست.
در همین راستا و اختلافات اخیر ایشان با حداد عادل گر چه حداد عادل در خصوص ایشان اظهار نظر صریح و مداخله جویانه در تصمیمات داشت. ولی جناب احمدی نژاد می توانست با منطق عقلانی، اخلاقی و مدنی آقای حداد را به چالش و محکوم می کرد.
 و از توسل به ادبیات سخیف و عوامانه ی ترامپیسم پرهیز می کرد.
بر اساس جوابیه جناب حداد عادل و تلاش علمی ایشان در زمان شاه امری معمول و مرسوم بوده است. و تا حدودی اظهار نظر پیرامون رد صلاحیت  ایشان مسبوق به سابقه و  تاکیدات سخنگوی شورای نگهبان می باشد.
و جناب احمدی نژاد  می توانست با تاکید بر رعایت قوانین، حقوق شهروندی و اینکه وضع حال افراد ملاک است پاسخ منطقی، مدنی و مستدل می داد.
اما‌متاسفانه در نزد عقلا و افکار عمومی با این برخورد چنین استنباط میگردد.
 که جناب احمدی نژاد با وجود تجارب ملی و مدیریتی هنوز حربه ی اصلیش یعنی توسل به سوابق غیر محکمه پسند و  استمرار خلاف منطق مدنی، انگ زنی و بی آبرو کردن دیگران بر اساس استناد به حوادث و اتفاقات غیر اخلاقی است.
باید گفت:با این شیوه ی رفتاری  و اخلاقی وی باید بسیاری از تحصیلکردگان، هنرمندان و رجال سیاسی از کشور بروند و یا به دریا ریخته شوند.

بنابراین عرض می شود جناب آقای احمدی نژاد بر روشنگری ملی، جسارت شجاعانه مطالبه گری ملت احسنت، ولی تکرار شالارتانیسم ترامپی  ممنوع و بداخلاقی بگم بگم امری ویرانگر در رفتاری دینی، اجتماعی و بنیانهای اخلاقی است. و فضای عمومی را آلوده به بداخلاقی و ادبیات نامدنی می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار