اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
شوشان - نبی نیسی :
با شیوع موج چهارم کرونا و نشر هشدارهای بهداشتی، سیل پیام های تسلیت، استوری وضعیت مرعوب و دلگیر خیلی از افراد،متأسفانه انرژی منفی و استرس را در جامعه تزریق و یأس و ناامیدی ترویج شده،به گونه ایی که روح و روان جامعه را به خطر انداخته است.

 اطلاع رسانی هشدارهای بهداشتی لازم و ضروری است لیکن به گونه ایی نباشد که فقط جنبه های منفی را افزایش دهیم و برای حفظ سلامت جسمی سبب به خطر انداختن سلامت روح و روان باشیم.

شیوع کرونا از یکسال پیش بود و پیامهایی تحت عنوان استفاده از ماسک،شستن دستها،رعایت فاصله،پروتکل های بهداشتی،وضعیت قرمز به اندازه ی کافی اطلاع رسانی شده و اگر بنا بر این باشد همین مطالب تکرار شود،شاید که ملال آور شود.همچنین نشر پیامهای تسلیت در گروهها همانند درگذشت زن دایی مهربانتون،فوت عمه ی نازنینتون،شوهر خاله بزرگوارتون،خواهر همسر گرامیتان لزومی ندارد.

بیاییم انرژی مثبت را به جامعه وارد کنیم تا خودمان را به مثبت بینی و مثبت اندیشی عادت دهیم:

تشویق کردن آنانی که نکات بهداشتی را رعایت میکنند.
معرفی اشخاصی که بر این بیماری غلبه کرده اند.
تهیه تصویر یا هر نوع اقدامی برای رعایت نکات و اصول بهداشتی توسط فرزندان یا خانواده که سبب انگیزه در دل دیگران شود، صورت گیرد.
بجای تعطیل کردن شهرهای استان،از ادارات بخواهیم که گروه های جهادی تشکیل دهند و برای ضدعفونی کردن مناطق یا توزیع ماسک و الکل رایگان،محله هایی را در نظر گرفته و وارد عمل شوند.
به راه انداختن ایستگاه درمانی در نقاط مختلف شهرستان جهت گرفتن تست کرونا و نیز جلوگیری از مراجعات بی رویه مردم به بیمارستان ها
بجای شرکت حضوری در مراسمات غم و شادی دیگران سعی کنیم پیام تبریک یا تسلیت را در خاص افراد ارسال کنیم تا با این کارمان از جان خود و دیگران بنحو احسن محافظت کنیم.

امید بر آن می رود که نشاط و شادابی را به جامعه هدیه دهیم تا با روحیه ایی مضاعف بتوان بر بیماری کرونا غلبه کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار