اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
شوشان - صالح آلبوغبیش فعال اجتماعی :

با سلام 
جناب قاسم سلیمانی دشتکی 
- سخن را نمی دانم از کجا شروع کنم چرا که این جا نینواناست ! شرق و غرب و شمال و جنوب و مرکز درگیر بزرگ ترین چالش های زندگانی است و دار الخلافه ی شما خود ابر چالش است چرا که هر چه می کشد استان از این ساختمان مجلل که امروز سکان آن در دستان شما قرار گرفته است ؛ هر چند که در استان ایلام عملکرد شما چنگی به دل نمی زند لیکن طبق گفته های روان شناسان : " آن چه را که نمی توانید تغییر دهید بپذیرد " 
استان خوزستان از هر لحاظ غنی و سرشار از فرصت های بی شمار است این که حذف مشاوران استاندار سابق بولد خبرها می شود برای ما نه آب می شود نه کار نه نان ! 

- در ادامه به برخی از ابر چالش های استان اشاره می کنم و انتظار دارم شفاف پاسخگوی مردم باشید 
انتقاد از فقدان اعتبار مشخص برای درمان بیماران خاص 
نداشتن اعتبار درمانی مشخص به‌ منظور حمایت از بیماران خاص در استان خوزستان موضوع مهمی است که نیازمند ورود و حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و حضرتعالی است .

- جناب دشتکی ما مردم خوزستان و حتی استان ایلام جهت ساده ترین عمل چشم ، قلب و . . . مجبوریم به استان های فارس و اصفهان و تهران سفر کنیم این جاست که باید مدیران بهداشت استان را به چالش بکشانید و شفاف بگویید که کجای کار تاب دارد .

- بسیاری از استان‌های کشور پیرامون مرکز جامع بیماری های خاص گام‌های مؤثری با جذب اعتبارات دولتی انجام‌ شده است  اما این مهم در خوزستان هنوز در جایگاه واقعی خود قرار ندارد
آقای دشتکی به صراحت این مطلب را بیان می‌کنم که کم تر در استان خوزستان چنین رویه‌ای را می‌بینم به نوعی که سرعت بخشی به کارها و تلاش برای رفع مشکل در کمتر دستگاهی در استان دیده می‌شود.

- عدم رفع مشکلات مردم پس از چندین بار مراجعه به یک نهاد یا دستگاه نشان از ضعف مدیریتی دارد،این که مشکلی پس از چند بار تذکر به مدیر مربوطه رفع نشود و یا انجام کاری قانونی ۱۵ تا ۲۰ سال در دست یک مدیر باقی بماند نشان از چیست؟!
مدیران ناکارآمد استان برکنار کنید

- روال قانون در این امور که تنها ضعف کامل یک مدیر را نشان می دهد، حداکثر سه بار تذکر است در غیر این صورت مدیر مربوطه باید برکنار شود.

- جناب دشتکی مدیر مرئوس و نه رئیس مردم است و باید این فرهنگ را درمیان مدیران خود جا بیندازید ،  هم اکنون بیش از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد اما مدیرانی داریم که به مرور از مردم فاصله گرفتند، رفاه نسبی داشته و مشکلات مردم را نیز رفع نمی‌کنند
باید در چارچوب قانون از سقف اختیارات خود استفاده کنید و تنها به تماشای گذر امور ننشیند که کار ناپسندی است بلکه وقتی کاری در حیطه قانونی شماست باید از این قدرت استفاده کنید.
- استاندار خوزستان تعیین رتبه شما در وهله نخست پیش خدا و سپس مردم است نه کوبیدن اسلاف و بر وتر احساسات نوازیدن !
مدیران استان از حدود اختیارات خود استفاده کنند
سرعت و هماهنگی میان دستگاه ها باید شدت بگیرد، از مدیران استان انتظار داریم که از حدود اختیارات خود استفاده کنند و به ارایه گزارشات فرمالیته ، روتینی و ممل دست بردارند .

جناب دشتکی پس از پیروزی انقلاب و جنگ مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم طوری که تا کنون آثار جنگ در خرمشهر و آبادان مشهود است ؛خوزستان امروز با مسائل و معضلات حادتر از جنگ مواجه است که حادترین آن انتقال آب به استان های کویری است حالا آمارهای بیکاری ، اعتیاد ، زندانیان ،کارتن خواب ها ، زباله گردها ، کودکان کار و ... بماند .
- جناب دشتکی در استان خوزستان انصاف و وجدان رنگ باخته و اکثرا رنگ و روی منافع شخصی و لابی گری به خود گرفته اند و همان طور که مستحضر هستید زمانی که افراد انصاف را نمی‌شناسند یعنی پشت کردن به مردم و پایمال شدن حقوق آنان است انصاف در حق مردم این است که با قاطعیت با این افراد برخورد شود.
- در پایان امیدوارم که خادمی صادق ، دلسوز و فهیم و آگاه به در درد حقیقی استان خوزستان ظاهر شوید و با اتکاء به اراده حق تعالی گام های موثر و مطلوبی جهت رفع مشکلات استان بردارید و هیچ وقت اسیر لابی گری ها و سهم خواهی سهم خواهان نشوید. 

"نصرا من الله و فتح مبین "
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار