اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی براي مقابله با کرونا قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با ارسال لوح تقدیر به کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر از واحدهای زیرمجموعه شرکت توسعه نیشکر به دلیل اجرای مناسب شیوه نامه های بهداشتی و فعالیت‌های گسترده این شرکت قدردانی کرد.

از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اقدامات متعددی را در راستای حفظ سلامت پرسنل و ساکنان مناطق همجوار طرح های نیشکر انجام داد.

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، پرسنل این شرکت همانگونه که در عرصه تحقق شعار جهش تولید پیشگام هستند در عرصه رویارویی و مقابله با ویروس کرونا نیز با ایثار و از خودگذشتی در تولید الکل طبی مورد نیاز کشور، دوشادوش دیگران، در زمره جهادگران سلامت محسوب می شوند.

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کشت و صنعت‌های توسعه نیشکر همگام با صیانت از تولید، همکاری با فرمانداری‌ها و کمیته‌های سلامت شهرستان‌های همجوار به‌ منظور تأمین الکل مورد نیاز و ملزومات بهداشتی، توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، توزیع وسایل ضدعفونی و اقلام حفاظت فردی مانند ماسک، دستکش، لباس حفاظتی برای کادر بهداشت بخشی از این اقدامات است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار