اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
استاندار در دیدار یا شیوخ و نخبگان عرب:
در انتخاب مدیران ملاک تخصص و توانمندی افراد است و نگاهم به همه اقوام عادلانه بوده و هر جا مدیر توانمند و متخصصی باشد او را به من معرفی کنید تا توسط کارگروه مربوطه مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و عدالت در انتصابات رعایت شود.


قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان روز جمعه با جمعی از شیوخ و نخبگان عرب دیدار و گفتگو کرد.

استاندار خوزستان پس از شنیدن سخنان شیوخ و نخبگان عرب با اشاره به داشتن پیشینه عشایری گفت: ما خود از عشایر هستیم و به عشایر غیور اقوام مختلف افتخار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت ایجاب میکند که به همه طیف ها و گروه ها توجه عادلانه شود افزود: در این مدت دیدارهای خوبی با علما و روحانیون، اقوام، نمایندگان مجلس و نخبگان داشته ام. برای رسیدن به توسعه متوازن نیاز به وحدت و همگرایی و هم افزایی است البته این وحدت باید در عین تفکیک وظایف باشد چرا که انسجام و هم افزایی به معنی تداخل در وظایف یکدیگر نیست.

سلیمانی تاکید کرد: من در روز معارفه خود اعلام کردم که کارتابل های امنیتی باید ویژه امور مهم و از جنس امنیتی باشد و نبایست مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به حوزه امنیتی کشانده شود.

استاندار خوزستان یادآور شد: ما مسئولان همه باید شنونده درددل های مردم باشیم و اگر هم نتوانستیم مشکلی را حل کنیم آن را اعلام کرده و دنبال راه حل آن از طریق ملی و استانی یا از طریق بهره گیری از تخصص و تجربه های مرتبط باشیم.

نماینده عالی دولت در استان گفت: در انتخاب مدیران ملاک تخصص و توانمندی افراد است و نگاهم به همه اقوام عادلانه بوده و هر جا مدیر توانمند و متخصصی باشد او را به من معرفی کنید تا توسط کارگروه مربوطه مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و عدالت در انتصابات رعایت شود البته مسئولیت ها باید به کارکنان مجموعه همان سازمان اختصاص یابد مگر در موارد ضروری و استثنایی که از سایر ارگانها در مدیریت ها استفاده شود.

سلیمانی ادامه داد: خوزستان قلب تپنده ایران است و سهم و تاثیر فراوانی در اقتصاد و تولید کشور دارد با این وجود سطح مشکلات و محرومیت ها در آن زیاد است. در عین حال خدمات و کارهای بزرگی هم در این استان شده است از جمله در زمینه مقابله با ریزگردها که در چند سال اخیر بروز طوفان های گرد و غبار تا حدود قابل توجهی کاهش یافته است.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: از مشکلات استان مهاجرت اقشار دارای سرمایه و تخصص است و در کنار آن ورود افراد از مناطق محروم تر به شهرها نیز موجب پدیده حاشیه نشینی شده است که ما برای این موضوع در حال تشکیل قرارگاه هستیم همچنین دو قرارگاه دیگر یکی برای پروژه ها و یکی هم برای موضوع مسکن تشکیل میشود که هدف این سه قرارگاه حذف بروکراسی های زائد است.

سلیمانی عنوان کرد: ما از سرمایه گذاراران به شرط رعایت قانون حمایت میکنیم اما متاسفانه یک سرمایه گذار باید مجوزها و استعلامات زیادی را ارائه دهد که موجب فرار سرمایه میشود با این وجود من راه ارتباطی خود را در دسترس سرمایه گذاران قرار داده ام تا هر جا به مانع و مشکلی خوردند موضوع را با من در میان بگذارند.

استاندار خوزستان در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: امیدواریم انتخاباتی همراه با شور و نشاط، رقابتی و سالم داشته باشیم و فضای مشارکت حداکثری جریان ها و اقشار مختلف مردمی در انتخابات مهیا شود.

پیش از سخنان استاندار خوزستان تعدادی از حاضران در جلسه به بیان دیدگاه های خود پرداختند که مهمترین موضوعات مطرح شده در خصوص محرومیت های استان، مشکلات زیست محیطی در استان علی رغم وجود بخش قابل توجهی از منابع طبیعی کشور در خوزستان، درخواست برای رعایت بیشتر عدالت در انتصابات و استخدام ها و انتخابات پیش رو بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار