شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
شوشان - حسین رحمانی:

هر دم از این باغ بری می‌رسد تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد.

باز هم پایان سال و نزدیک به عید و تعطیلی بازار  ناشی از ویروس کرونا

از ابتدای شیوع ویروس کرونا اصناف و بازاریان در راستای حفظ سلامت جامعه و همگام با همه اقشار جامعه خصوصا کادر پزشکی و مدافعان سلامت پای کار آمدند و بصورت خودجوش در سخت ترین شرایط اقدام به تعطیلی واحد های صنفی خود کرده اندو با تشکیل کار گروه های جهادی اقدام به گندزدایی معابر و مکان های کسب می نمودند
 بازاریان و اصناف معتقدند که حمایت های لازم به خصوص در بحث هزینه برق، آب و گاز و مالیات از آنها نشده است
 همه می دانیم بسیاری از بازاریان و اصناف ما چند ماه منتظر بودند تا در ایام عید کاسبی لازم را داشته باشند ولی با توجه به اینکه سلامت مردم و خود بازاریان از همه چیز مهمتر و در اولویت قرار داشته است فلذا به برخی اقدام های پیشگیرانه برحسب ضرورت با هزینه های شخصی پرداخته اند.

باید  از صنوفی که درشرایط بحرانی و همه گیری ویروس کرونا واحد های صنفی خود را تعطیل کردند حمایت و تقدیر و تشکر  کرد. و  بعد از رفع بحران  کروناشرایطی فراهم شود که آنها بتوانند جبران مالی نمایند. 

سازمان امور مالیاتی بر اساس قوانین و مقررات می بایست برای مبارزه با بیماری کرونا در کنار اصناف باشد و اصنافی که به منظور حمایت از طرح مبارزه با بیماری کرونا مغازه های خود را بسته اند و یا می بندند و متضرر شده اند هزینه های مالیاتی آنها کاهش یا عفو مالیاتی شوند. 

  اصناف و بازیاران بازهم با منش بزرگوارانه اعلام آمادگی نمودند که به خاطر جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اصناف خود را تعطیل کنند. اما جوانان تحصیلکرده ای که به دلیل نداشتن اشتغال به شغل مغازه داری روی آورده اند و برای رسیدن به آمال و آرزوهایشان چشم انتظار درآمدی هستند به کجا پناه ببرند؟

می طلبد که دولت محترم نسبت به حمایت از اصناف و بازاریان همکاری لازم را مبذول نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار