اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
دبیر شورای سلامت اهواز: بیماری در سطح شهر اهواز و فضای جامعه شهری بیداد می‌کند؛ رصدهای میدانی ما نشان می‌دهد که بسیاری از افراد مثبت شناسایی‌شده در قرنطینه نیستند و در نتیجه به مرور زمان ممکن است این افراد، بدحال شوند.
دبیر شورای سلامت اهواز گفت: بیماری در سطح شهر اهواز و فضای جامعه شهری بیداد می‌کند؛ رصدهای میدانی ما نشان می‌دهد که بسیاری از افراد مثبت شناسایی‌شده در قرنطینه نیستند و در نتیجه به مرور زمان ممکن است این افراد، بدحال شوند.

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی با بیان اینکه همچنان روزانه میزان مراجعه به مراکز منتخب نمونه‌گیری بهداشت در اهواز بالا است، اظهار کرد: تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی با ظرفیت بالاتری با همکاری بسیج و هلال احمر در حجم وسیع‌تری آغاز شده و به صورت محله‌محور و با مراجعه منزل به منزل در حال انجام است.

وی افزود: این روند مراجعه منزل به منزل برای نمونه‌گیری به این دلیل انجام می‌شود تا بار مراجعات به مراکز بهداشتی و درمانی مقداری کاهش یابد و نظارت بیشتری بر بیماران شناسایی‌شده داشته باشیم.

احمدی‌بلوطکی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیش از حد بیماری در سطح شهر، از امروز تا شب عید هر کسی که به بازار برود، با سلامتی و جان خود معامله کرده است.

دبیر شورای سلامت اهواز بیان کرد: در حال حاضر بیماری در سطح شهر اهواز و فضای جامعه شهری بیداد می‌کند؛ رصدهای میدانی ما نشان می‌دهد که بسیاری از افراد مثبت شناسایی‌شده در قرنطینه نیستند و در نتیجه به مرور زمان ممکن است این افراد، بدحال شوند و سرایت بیماری در خانواده و اطرافیان‌شان را نیز تشدید کنند.

وی گفت: از اصناف غیرضروری که می‌توانند همکاری کنند می‌خواهیم که سطح شهر و بازار را خلوت‌تر کنند و این ضررهای اقتصادی را به امید حفظ سلامتی حتی یک شهروند، به جان بخرند.

احمدی‌بلوطکی افزود: در حال حاضر ۵۰ درصد ترددهای روزانه در معابر و خیابان‌های شهر اهواز غیرضروری است. گاهی مشاهده می‌شود هر کدام از اعضای یک خانواده برای انجام کاری از منزل خارج می‌شوند در حالی که همه این موارد را یک نفر می‌تواند انجام دهد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار