اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از پلمب ۲ هزار و ۷۰۸ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی خبر داد.
بهرام جباری در خصوص عدم تمکین اصناف از محدودیت‌های اعمال‌شده، اظهار کرد: رعایت نکردن اصناف به فرمانداری اهواز و استانداری خوزستان گزارش شده است و گشت‌های نظارتی ما در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با همکاری اداره اماکن و مرکز بهداشت برقرار هستند.

وی با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید نوروز و بازار شب عید گفت: متاسفانه تعدادی از بازاریان و مردم رعایت نمی‌کنند و این موضوع شرایط را برای دستگاه‌های مربوطه دشوار کرده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۸۳ هزار ۱۵۱ واحد صنفی در استان بازرسی شده است، افزود: به ۴۴ هزار و ۸۰۷ واحد صنفی برای عدم رعایت محدودیت‌های اعمال‌شده، تذکر و اخطار داده شد و ۲ هزار و ۷۰۸ واحد نیز پلمب شده‌اند اما متاسفانه از هفته گذشته، میزان رعایت نکردن محدودیت‌ها از سوی اصناف افزایش یافته است.

جباری با اشاره به فعالیت دستفروشان نیز عنوان کرد: برخورد با دستفروشان بر عهده شهرداری است که البته تاکنون اقدامات مناسبی از جانب شهرداری اهواز انجام شده است. در جلسات برگزارشده در فرمانداری اهواز نیز بر موضوع کنترل دستفروشان بسیار تاکید شده است اما متاسفانه تعداد آن‌ها بسیار زیاد است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار