اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
شوشان - ابوالفضل بابادی شوراب :
با سلام خدمت استاندار جدید خوزستان آقای قاسم سلیمانی دشتکی،

با وجود اشراف به عملکرد جنابعالی در استانداری چهارمحال و بختیاری و اصرار برخی کنشگران خوزستانی همفکر برای نقد جنابعالی، بعلت اینکه تازه بر صندلی نشسته اید و برخی بزرگان کشوری قوم لر دستور دادند سکوت و حتی همراهی کنم، به نقد جنابعالی نپرداخته و بدنبال تشکیل کمپین عملکردهای پیشین تان نبودم.

با این مقدمه اما باید خدمت تان عرض نمایم خوزستان تمدن ساز در موضوعاتی چون بهداشت و سلامت روزهای بسیار بدی را پشت سر می گذارد و انتظار بود مدیریت های این بخش تغییر یابند اما انگار قرار نیست خوزستان روی خوش ببیند.

آقای سلیمانی دشتکی، همانطور که می دانید خوزستان از رنگین کمانی از اقوام تشکیل شده که آن را به ایرانی کوچک در جنوب غرب میهن تبدیل کرده، برخی مخالف خوانی ها با شما ریشه در ترس نخبگان قومی غیرلربختیاری دارد که گاها با عملکردتان در حال دامن زدن به آن هستید!

آقای استاندار جدید، خوزستان بزرگ را برخلاف استان های دیگر نمی توان با تمرکز بر یک ایل و طایفه مدیریت کرد و بایستی از ظرفیت های دیگر اقوام هم استفاده شود و همانند گذشته با همنشینی منطقی و مسالمت آمیز میراث خوبی برای قوم لر و ایل بختیاری برجای بگذارید تا بگویند مدیریت افراد بختیاری مبتنی بر عدالت، تخصص و انصاف بود.

آقای استاندار روزی مدیریت شما به پایان می رسد و شما از این استان می روید یا به دشتک، یا شهرکرد، یا اصفهان! و یا تهران عزیمت می کنید و ما بختیاری های خوزستان می مانیم و قضاوتی که دیگر اقوام در ارتباط با عملکرد شما راجب ما خواهند کرد، ما می مانیم و زندگی مسالمت آمیز با دیگر اقوام که یا می تواند با عملکرد شما ارتقاء پیدا کند یا تضعیف شود.

و در آخر:

بنده بعنوان جوان رسانه ای از تبار پر افتخار بختیاری از شما خواهشمندم به نخبگان و شایستگان اقوام و ایلات عرب، بهمئی، دزفولی، بهبهانی، شوشتری، قشقایی، بندری، فئیلی و… احترام بگذارید و از ظرفیت های آنها نیز استفاده کنید تا جایگاه و شان بختیاری در خوزستان مخدوش نشود.

با سپاس فراوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار