اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
شهردار منطقه یک اهواز گفت : حدود ۶۰ پروژه عمرانی و ترافیکی در سال جاری داشتیم و تا کنون یک سوم این پروژه ها به اتمام رسیده است .

به گزارش شوشان یاسین کاوه پور شهردار منطقه یک شهرداری اهواز در نشست خبری در سالن مدافع حرم  شهید قربانی اظهار کرد:یک سوم این  پروژه‌ها به پایان رسیده و حدود ۴۰ درصد مابقی تا پایان سال آینده به اتمام می رسد ‌.

وی افزود : با توجه به اینکه  بودجه مصوب امسال منطقه یک شهرداری اهواز  ۱۳۳ میلیارد تومان بود که تاکنون قریب به ۱۵۰ میلیارد تومان محقق شده یعنی ۱۲۰درصد از بودجه محقق شده  و شاید این مبلغ تا پایان‌سال جاری به ۲۰۰ میلیارد تومان هم برسد.

شهردار منطقه یک شهرداری اهواز ضمن اشاره به گوشه ای از خدمات شهرداری منطقه یک در طی یک سالی که گذشت ، گفت : بالغ بر ۵۰ هزار مترمکعب روکش آسفالت در سطح منطقه انجام شد ‌.همچنین پیاده گذاری ساحل رودخانه کارون نیز به طول ۷۰۰ متر به اتمام رسیده است و می توان گفت ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در پیاده رو سازی ساحل کارون داشتیم.
کاوه پور گفت : در کوی مشعلی در هر ماه ۵۰۰ میلیون تومان برای خدمات هزینه می شود ، پس از سالها روکش آسفالت تماماً انجام‌شد .

وی در ادامه گفت :پروژه جاده ساحلی حد فاصل پارک ربیع تا شهرستان‌کارون به طول ۱۷۰۰ متر همراه با روکش آسفات به اتمام رسید و با انجام این پروژه کار جاده ساحلی اهواز به اتمام رسید .

 وی افزود: یکی از اقدام در سطح منطقه  هتل فجر )تعریف کرده ایم‌.

کاوه پور بیان کرد : منطقه یک به لحاظ تراکم جمعیتی بالاترین تراکم جمعیت را بین سایر مناطق شهری اهواز دارد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : با توجه به وجود هسته مرکزی شهراهواز در حوزه منطقه ۵شهرداری با چالش های متعددی روبرو هستیم که با تلاش های شبانه روزی در صدد رفع این مشکلات عدیده بوده و اقدامات فراوانی انجام داده ایم.

وی با اشاره به اینکه در دوران کرونا تعدادی از پاکبانان شهرداری به کرونا مبتلا شدند ،گفت : با اجرای طرحی با همکاری بهداشت شرق اهواز در جهت رعایت بیشتر و ایمن تر  بهداشت پرسنل با  تهیه کیسه های مخصوص حمل زباله های کرونایی و کاهش آمار مبتلایان به انجام رسید .

شهردار منطقه یک شهرداری اهواز گفت :خدمات شهری تعطیلی ندارد و حفظ و نگهداری شهر یک کار شبانه روزی است و در دوران کرونا نه تنها متوقف نشده بلکه با حساسیت بیشتری کار انجام می شود .

وی افزود :با توجه به وجود معضل آبگرفتگی معابر پس بارندگی ها ، اقدامات خوبی با همکاری شرکت آبفا برای رفع معضل آبگرفتگی در سطح شهر هم انجام شد که امیدواریم مستمر باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار