شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
دستگاه‌های اجرایی نباید به بهانه کسری بودجه اقدام به تعدیل نیروی انسانی کنند و در روزهای آینده ممنوعیت تعدیل نیروی انسانی در نامه‌ای رسمی به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ می‌گردد.
به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، استاندار شامگاه دوشنبه ۹ فروردین ماه در نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های شوشتر و گتوند اظهار داشت: به واسطه رشد قابل توجه اعتبارات جاری، قطعا مشکلات دستگاه‌های اجرایی در پرداخت حقوق کارکنان نسبت به سال گذشته کمتر خواهد بود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی نباید به بهانه کسری بودجه اقدام به تعدیل نیروی انسانی کنند و در روزهای آینده ممنوعیت تعدیل نیروی انسانی در نامه‌ای رسمی به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ می‌گردد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به موضوع مطرح شده در خصوص تعدیل نیروی انسانی اداره جهاد کشاورزی شهرستان شوشتر گفت: سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان عملکرد مناسبی در حوزه ماده ۲۷ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت دارد و از این طریق منابع قابل قبولی برای پرداخت هزینه‌های جاری خود تامین کرده است.

وی تصریح‌کرد: برهمین اساس از این سازمان خواسته می‌شود نسبت به بازگشت بکار نیروهای تعدیلی در شهرستان شوشتر هرچه سریعتر اقدام کند.

سلیمانی دشتکی همچنین از برنامه‌ریزی های انجام شده برای سفر مجدد رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان خوزستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با انجام این سفر و تصمیم‌گیری‌های لازم، بخشی از منابع مورد نیاز استان به منظور تکمیل زیرساخت‌های خوزستان تامین گردد.

بر اساس این گزارش، ایجاد اورژانس رودخانه‌ای ویژه شهرستان های شوشتر و گتوند از سوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، احداث پارک بانوان شهرستان گتوند از محل اعتبارات استانی و شهرداری این شهر، انجام بررسی‌های لازم برای رفع مشکل محل دفع زباله‌های شهر گتوند، بهبود سیستم روشنایی شهر گتوند، تسریع در تکمیل پروژه‌های جاده‌ای شهرستان شوشتر از جمله مصوبات این نشست هستند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند و فرمانداران این شهرستان‌ها، شهرداران و برخی مسئولان استانی در این جلسه حضور داشتند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار