شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
به نام خداوند بخشنده‌ی مهربان 
همکاران محترم هیئت علمی بازنشسته
با سلام و احترام
شوشان : دانشگاه کانون اندیشه‌ورزی و هم‌زیستی خردورزانه‌ی سلیقه‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی است و بهره‌گیری از خرد جمعی و هم‌انديشي با صاحب‌نظران و همکاران محترم، نقشی مهم در تدوین و تحقق برنامه‌های راهبردی دانشگاه خواهد داشت. ارتباط منظم با گروه‌های مختلف جامعه‌ی دانشگاهی شهید چمران اهواز، به‌ویژه همکاران محترم بازنشسته و تلاش برای بهره‌گیری از نظرات، حفظ کرامت و حقوق آنان از اولویت‌ برنامه‌های هیئت رئیسه‌ی دانشگاه به شمار می‌رود.
اکنون که با همّت همکاران ارجمند «کانون بازنشستگان هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز» راه‌اندازی شده است، این اقدام ارزنده را به فال نیک می‌گیرم و با قدرشناسی از تلاش هیئت مؤسس، تأسیس این کانون را تبریک می‌گویم. هم‌اکنون همه‌ی گروه‌های مؤثر در دانشگاه متناسب با نیازهای خود دارای تشکلی صنفی و مدنی شده‌اند. بازنشستگان محترم هیئت علمی دانشگاه آخرین گروهی هستند که در این راه گام برداشته‌اند. راه‌اندازی این کانون را فرصتی گرانقدر برای دانشگاه می‌دانیم و باور داریم این نهاد ارزشمند می‌تواند حلقه‌ی پیوند نظام‌مند و مستحکم همکاران بازنشسته با دانشگاه باشد و از مجرای آن و تعاملی که صورت می‌پذیرد، دانشگاه بتواند برای رفع کاستی و حرکت در مسیر پیشرفت، از ظرفیت، تجربه و آموزه‌های سال‌ها خدمت آموزشی و مدیریتی همکاران به‌خوبی بهره ببرد.
بی‌گمان هیئت رئیسه‌ی دانشگاه نیز آماده است ضمن بررسی و بهره‌گیری از پیشنهادها و راهنمایی‌های کارگشای همکاران، در تعامل با هیئت مدیره‌ی محترم کانون و در چهارچوب امکانات و مقررات، برای تأمین منافع همکاران بازنشسته بکوشد و در ارتقای رفاه بازنشستگان گرامی از هیچ کمکی دریغ نورزد.
با شادباش مجدد نوروز، برای همه‌ی شما بزرگواران و خانواده‌های محترم‌‌تان سالی خوب و سرشار از شادی و سرافرازی آرزومندم و از درگاه پروردگار مهربان، تندرستی، سربلندی و طول عمر باعزت همکاران را خواستارم. 

غلام‌حسین خواجه
رئیس دانشگاه

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار