شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸
مدیر عامل منطقه آزاد اروند ضمن اشاره به پیشینه اقتصادی این منطقه افزود : منطقه آزاد اروند پتانسیل تبدیل به بزرگترین و بهترین منطقه آزاد کشور را دارد.
شوشان: مدیرعامل منطقه آزاد اروند ضمن اشاره به پیشینه اقتصادی این منطقه افزود : منطقه آزاد اروند پتانسیل تبدیل به بزرگترین و بهترین منطقه آزاد کشور را دارد...

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشست با مسئولین شهرهای آبادان و خرمشهر بر توسعه همه جانبه این شهرها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند ، اسماعیل زمانی افزود: آبادان و خرمشهر حق بزرگی به نظام جمهوری اسلامی دارند و باید حق مردم این شهرها ادا شود.

مدیر عامل منطقه آزاد اروند ضمن اشاره به پیشینه اقتصادی این منطقه افزود : منطقه آزاد اروند پتانسیل تبدیل به بزرگترین و بهترین منطقه آزاد کشور را دارد.

اسماعیل زمانی گفت : توجه به زیرساخت ها موجبات پیشرفت و توسعه این منطقه را فراهم میکند و در این راه نیاز به تلاش و کمک مسئولین داریم .

وی با اشاره به عدم کافی بودن بودجه و سرمایه های دولتی برای ساخت شهرهای آبادان و خرمشهر افزود : جهت رشد و توسعه این منطقه نیازمند جذب سرمایه های خارجی هستیم .

رئیس هیات مدیره منطقه آزاد اروند وجود فرودگاه بین المللی آبادان ، بندر خرمشهر و سایر زیرساخت ها را یکی از نشانه های توسعه منطقه دانست و تصریح کرد : آبادان و خرمشهر از دیرباز دروازه ورود فرهنگ و تمدن نوین اقتصادی بود است.

وی افزود : پذیرش مسئولیت در این منطقه باید همراه با خدمت به مردم آبادان و خرمشهر باشد .

زمانی دعوت از مشاوران بین المللی و داخلی جهت طراحی منطقه آزاد اروند ، برنامه ریزی و جذب سرمایه را از مهمترین اولویت های فعالیت در این سازمان اقتصادی دانست و گفت : مناطق آزاد میتوانند دروازه رشد اقتصادی ایران شود .

مدیر عامل منطقه آزاد اروند با اشاره به سنگاپور و توسعه یافتگی اقتصادی این کشور افزود : منطقه آزاد اروند می بایست به عنوان منطقه توسعه یافته اسلامی مطرح شود و الگویی برای تمدن اسلامی باشد.

زمانی در پایان خواستار همراهی مسئولین شهرهای آبادان و خرمشهر جهت موفقیت هر چه بیشتر در امر خدمت رسانی شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار