اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به اینکه نرخ فروش مرغ تغییر کرده است، انتظار داریم مشکلاتی که در تامین و عرضه مرغ وجود داشت، رفع شود.
امیرحسین نظری اظهار کرد: از روز شنبه مرغ در سراسر خوزستان با نرخ مصوب جدید و با قیمت هر کیلوگرم ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان برای مصرف‌کننده به فروش می‌رسد و بر روند توزیع این محصول نیز بازرسی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه نرخ فروش مرغ تغییر کرده است، انتظار داریم مشکلاتی که در تامین و عرضه مرغ وجود داشت، رفع شود و شاهد روند مطلوبی در این زمینه باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سازمان جهاد کشاورزی، متولی تامین و توزیع مرغ است و سازمان صمت، وظیفه نظارت بر توزیع و فروش این محصول با نرخ مصوب‌شده را به عهده دارد و با متخلفان در این خصوص برخورد جدی خواهد کرد.

نظری عنوان کرد: پیش از نرخ‌گذاری جدید، قیمت مرغ در بازار استان خوزستان بالاتر از نرخ مصوب بود و با فروشندگانی که در این زمینه تخلفاتی داشتند برخورد و حتی پرونده‌هایی برای آن‌ها تشکیل شد. اکنون با تغییر قیمت انتظار داریم شاهد وضعیت بهتری در بازار مرغ باشیم.

وی گفت: هنوز بازار مرغ خوزستان به طور کامل اشباع نشده است اما جلساتی برگزار خواهد شد تا مرغ مورد نیاز تامین و روند توزیع بهتر از گذشته شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار