اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند به ویژه بانوان در سطح کارکنان استانداری و فرمانداری‌های تابعه در مدیریت‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رضا نجاتی اظهار کرد: در راستای خط مشی استاندار خوزستان در به کارگیری از نیروهای درون سازمانی در مسئولیت‌ها، مجموعه معاونت سیاسی اجتماعی استانداری شناسایی نیروهای توانمند را برای استفاده در مناصب مدیریتی در دستور کار قرار داده است.

به گزارش شوشان به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: استفاده از نیروهای درون سازمانی در مناصب و مسئولیت‌ها موجب افزایش بهره‌وری و ایجاد انگیزه در کارکنان شده و تاثیر بسزایی در انجام بهینه امور و جلب رضایت بیشتر مردم و همچنین کارکنان دارد.

نجاتی خاطرنشان‌کرد: در راستای مشارکت بانوان شایسته در مدیریت‌ها، طی روزهای اخیر با موافقت استاندار محترم مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان به یکی از بانوان شاغل فرمانداری سپرده شده است و به زودی در سطح یکی دیگر از شهرستان‌ها یک بانوی دیگر از نیروهای فرمانداری، مسئولیت معاونت فرمانداری را به عهده خواهد گرفت.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: در کنار این انتصابات، در بخش بانوان همچنین با هدف توجه به نیروهای درون سازمانی، در معاونت عمرانی فرمانداری آبادان یکی از نیروهای فرمانداری این شهرستان منصوب شده است و به زودی فرد دیگری از بدنه وزارت کشور در معاونت فرمانداری یک شهرستان دیگر منصوب خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار