اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
به مناسبت11 اردیبهشت ( اول ماه می) و روز جهانی کار و کارگر ، با حضور رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز، تعدادی از کارگران مورد قدردانی قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، بمناسبت 11 اردیبهشت (1می) روز جهانی کار و کارگر ، با حضور دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز ، ناصر بهره ور معاون پشتیبانی ، دکتر مهران کاوش رئیس بیمارستان نفت ، دکتر فاطمه مجتهدی  رئیس روابط عمومی ، محمود حمدی زاده رئیس خدمات عمومی و عبدالجلیل سیاحی رئیس امور فنی مهندسی از تعدادی از کارگران شاغل در واحدهای مختلف به نمایندگی از سایر کارگران خدوم ، زحمتکش و فداکار تشکر و قدردانی به عمل آمد.

دکتر دهقان با اشاره به خدمات و زحمات شبانه روزی این عزیزان بویژه در یک سال و نیم اخیر که با همه گیری کرونا همراه بوده است گفت : شما همکاران ارجمند یکی از مهمترین ارکان سلامت بیماران  هستید، که بدون وجود شما ارائه خدمات، در مراکز درمانی میسر نخواهد شد.

نقش شما در مقابله با بیماری کرونا در نظافت و ضدعفونی کردن بخش ها ، راهروها ، لابی ها ، مراکز سلامت خانواده و کلیه فضاهای درمانی  ، حمل و نقل بیماران ، تعمیرات اساسی و جزئی در واحدهای مختلف و حفظ و نگهداشت تاسیسات مجموعه بزرگ بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز بسیار مشهود بوده است.

اینجانب ضمن آرزوی سلامتی برای شما عزیزان و خانواده های محترمتان، از تلاش های بی دریغ شما تقدیر و تشکر می نمایم. در ادامه سایر مسئولین حاضر در جلسه نیز با اشاره به نقش مهم این کارکنان، از نمایندگان کارگران، تقدیر و تشکرکردند.


روز کارگر9
روز کارگر8
روز کارگر7
روز کارگر6
روز کارگر5
روز کارگر4
روز کارگر3
روز کارگر2


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار