اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸

ابراهیم نوشادی شهردار کلانشهر اهواز در جلسه کمیته دفع آبهای سطحی که صبح پنجشنبه برگزار شد، با اشاره به لزوم چاره اندیشی برای تمامی نقاط بحرانی آبگرفتگی اظهار کرد: مشکلات موجود بر سر راه پروژه دفع آبهای سطحی در سطح شهر باید با سرعت بیشتری پیگیری شوند.

وی افزود: آبگرفتگی ها طی روزهای بارندگی در اهواز موجب مشکلات زیادی برای شهروندان می شود و بنابراین مدیران نباید به مکاتبات اداری اکتفا کنند بلکه باید در میدان حاضر شوند و از نزدیک این مشکلات را حل کنند.

شهردار اهواز عنوان کرد: باتوجه به زمان کمی که در اختیار داریم باید پروژه ها زمانبندی شوند و طبق برنامه به صورت همزمان پیش بروند تا پیش از آغاز فصل بارندگی بتوانیم به پیشرفت قابل قبولی در سیستم دفع آبهای سطحی برسیم.

نوشادی بیان کرد: از استاندار محترم درخواست داریم که باتوجه به منابع محدود شهرداری و لزوم تسریع در اجرای پروژه های دفع آبهای سطحی، صنایع و شرکت های بزرگ استان را به یاری شهرداری بیاورند تا در خرید تجهیزات مورد نیاز با مشکل مواجه نشویم.
نوشادی تصریح کرد: مجموعه شهرداری تنها پاسخگوی آبگرفتگی های پس از بارندگی است و پس زدگی های فاضلاب که در طول سال ایجاد می شود، در تعهد شرکت آبفا می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار