شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
فرماندار دزفول خبر داد
فرماندار ویژه دزفول گفت: تسهیلات سرمایه گذاری دزفول به طرح‌های متناسب با نیاز و اهداف اقتصادی شهرستان داده می‌شوند.

علی فرهمندپور روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دزفول در سالن شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاد واحد دزفول افزود: ساماندهی سرمایه گذاران در شهرستان دزفول مورد توجه قرار دارد و تلاش داریم سرمایه‌ها به سمت نیازهای شهرستان سوق داده شوند.
وی ادامه داد: کارخانه قند دزفول در سال جاری قرارداد کشت می‌بندد و در سال  ۱۴۰۱ بهره برداری می‌شود که باید از ظرفیت آن برای تکمیل چرخه تولید در این شهرستان استفاده شود برای مثال میلگردهای کارخانه قند از کارخانه  فولاد روهینا تامین می‌شود.
رییس شورای اداری شهرستان دزفول بیان کرد: نیازهای شرکت‌های صنعتی رجایی و بهشتی مشخص و طبق نیازها مجوزهای صنعتی صادر می‌شوند تا چرخه تولید در شهرستان تکمیل شود.
وی با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول گفت: باید این روز بزرگ را به تمام دنیا معرفی کنیم و هرکس به نوبه خود در این خصوص وقت بگذارد. 
فرماندار ویژه دزفول وجود جوانان فعال را از ظرفیت‌های این شهرستان دانست و گفت: جشنواره معرفی جوانان موفق دزفول به مناسبت چهارم خرداد و ویژه برنامه‌های زنده تلویزیونی برای معرفی برترین‌های دزفول با نام الف دزفول اجرا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه توانایی مطرح کردن دزفول در حوزه های مختلف را داریم، افزود: رونمایی از فیلم سینمایی و پنج تصنیف از دیگر برنامه های چهارم خرداد در دزفول است
فرهمندپور بر ضرورت استفاده از ظرفیت منتقدان و بزرگان شهرستان در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و خانواده تاکید کرد. 
وی درخصوص انتخابات نیز گفت: تمام امکانات، نیروی انسانی و ماشین آلات ادارات باید برای برگزاری انتخابات بسیج شوند و در اختیار دولت باشند. 
فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: بی‌طرفی در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اصل مهمی است که باید مورد توجه هیات اجرایی قرار گیرد و از رای مردم به خوبی صیانت شود.
وی بزرگترین مشکل مدیریتی در سطح شهرستان دزفول را نداشتن هماهنگی و انسجام بین مدیران دانست و افزود: دود این ناهماهنگی فقط به چشم مردم می‌رود.
رئیس شورای اداری دزفول از نحوه برخورد برخی کارمندان ادارات این شهرستان با ارباب رجوع انتقاد و بیان کرد: خدمات یک مجموعه نباید با برخورد یک کارمند زیر سوال رود.
وی درخصوص اعتراض برخی دانش آموزان دزفول نسبت به برگزاری حضوری انتخابات گفت: اعتراضات به گوش مسوولان استانی و کشوری منتقل شد ولی وزارت آموزش و پرورش  برگزاری امتحانات به صورت حضوری را تشخیص داده است.

بخشدار چغامیش دزفول نیز در این نشست  در خصوص انتخابات گفت: بخش چغامیش دزفول به واسطه تنوع قومیتی نکات مثبتی برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی دارد البته همین گستردگی و اشتراک‌های فرهنگی که با سایر بخش‌های شهرستان‌های همجوار دارد می‌تواند مشکلات امنیتی نیز ایجاد کند.

سیدعلی پژمان با بیان اینکه با تلاش نیروهای امنیتی و شورای تامین، تیرهای دشمنان و معاندان به سنگ خورده و امنیت در بخش چغامیش برقرار است، افزود: کمبودها و نواقص می‌تواند مشکل ساز باشد که ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده از نهادهای خدمات رسان تقاضا می‌شود همکاری بیشتری در این خصوص داشته باشند.

وی از نماینده دزفول خواست راهکاری برای افزایش اعتبارات برای امنیت اتخاذ کند و فرماندار نیز در شورای برنامه ریزی توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشد تا مشکلات باعث دلسردی اهالی نشود.
بخشدار چغامیش دزفول به مشکلات فرهنگی امنیتی این بخش اشاره کرد و خواستار حل این مشکلات توسط مسوولان مربوطه شد .
پژمان اظهارداشت: بخش چغامیش با دارا بودن ۲۵ روستا بخش مستعدی برای پرورش دام اصیل و کشاورزی است که باید از این ظرفیت استفاده شود. 
وی نسبت به سرقت اماکن دولتی و مدارس در بخش چغامیش اعتراض کرد و خواستار اجاره دادن منازل سرایداری مدارس شد تا امنیت بیشتری در این بخش برقرار شود.

دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول نیز گفت: روز دزفول از سال ۸۹ به عنوان شهرستان نمونه مقاومت و پایداری در تقویم ثبت شد که آرمان های این مقاومت باید به نسل های جوان و جهانیان معرفی شوند .
بهزاد جولایی با بیان اینکه ۳۶۶ هزار دانش آموز دزفولی به جنگ رفتند که آمار بالایی است، به برگزاری جشنواره نقش زنان در پایداری و مقاومت و توسعه شهرستان دزفول در روز چهارم خرداد اشاره کرد و گفت: مقالات به این  جشنواره ارسال شده و داوری خواهند شد.
وی افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی،اجرای نمایش خیابانی ، اجتماعی، عمرانی و هنری از دیگر برنامه های ویژه چهارم خرداد است  ضمن اینکه قرار است در مسابقه فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن تبلیغات میدانی و روی لباس بازیکنان به چهارم خرداد اختصاص یابد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار