شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
شوشان - زمان بابادی شوراب :
در افکار عمومی کشور گزاره ای در حال جا افتادن است که برخی فرقه بهار یا همان احمدی نژادی ها را منتسب به یکی از جریانات اصلی سیاسی اصلاحات یا اصولگرایی کشور می دانند، هرچند هر کدام از این گروه ها بدلیل افشاگری های متعدد از افراد درون نظام(اصلاح طلب و اصولگرایان)عدم اعتماد به وفاداری و ‌راز نگهداری، در حال رد کردن ایشان و‌ فرقه و دسته ایشان می باشند.

اما چه خوش مان بیاید یا نیاید این فرقه جدا از این گروه ها قرار دارد و باز چه خوشمان بیاید یا نیاید احمدی نژاد تایید نخواهد شد، هرچند اگر تایید بشود، هیچ کس را یارای رقابت با او نیست ولو رقیبش هر میزان محبوبیت داشته باشد.

اما اینکه اصلاح طلبان احمدی نژاد را به اصولگرایان منتسب می کنند و اصولگرایان نیز او را به اصلاح طلبان، ریشه در تلاش هدفمند دو جناح برای تخریب ایشان و یا انتقال آراء ایشان به جناح های رقیب می باشد، تا بازی و دوگانه اصلاح طلبی اصولگرا تمام نشود و مبدل به سه قطب بازی نشود که در غیر اینصورت سپهر سیاسی کشور دچار پیچیدگی های خاص خود می شود.

بهر ترتیب کاری که احمدی نژاد می تواند بکند تا غیرممکن تایید صلاحیتش را به ممکن تبدیل کند، نمایش مرز بندی سیاسی خود با لاریجانی، ظریف، خاتمی و اصولگرایان است، تا بعنوان جریان سوم مستقلی شناخته شود که حضور و تاییدش برای پرشور کردن انتخابات به یک ضرورت ملی مبدل گردد.

نکته‌ آخر :
باتوجه به محبوبیت ایشان در قشر آسیب پذیر جامعه، چنانچه‌ ایشان تایید و آرایش درست خوانده شود، نفر اول این رقابت خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار