شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم استان در سه هزار حوزه امتحانی در حال برگزاری است.

کوروش مودت سه شنبه بیان کرد: با تصمیم وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می شود که از دیروز دوشنبه امتحانات این ۲ پایه تحصیلی در استان آغاز شده است.

وی گفت: ۴۳ هزار دانش آموز پایه ۱۲ در ۶۰۰ حوزه امتحانی و ۷۳ هزار دانش آموز پایه نهم در ۲ هزار و ۸۰۰ حوزه در خوزستان امتحان می دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوستان با تاکید بر رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی افزود: خانواده ها نگران نباشند و دانش آموزان با آرامش خاطر به امتحانات خود بپردازند.

وی گفت: خانواده ها شرایط آرام و بدون استرس و نگرانی را برای دانش آموزان فراهم کنند تا فرزندان آن ها با آرامش و آمادگی در امتحانات شرکت کنند.

مودت با اشاره به اینکه در تمامی حوزه ها پایگاه سلامت وجود دارد ادامه داد: اتاق قرنطینه در تمامی حوزه های امتحانی ایجاد شده تا دانش آموزان با بیماری زمینه ای و یا مشکوک به این اتاق ها برای امتحان هدایت شوند.

طبق اعلام ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش امتحانات نهایی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزاری می شود.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار