اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
شوشان - جواد الهایی سحر :

اگر دوره هاي گذشته نمايندگان مجلس در اهواز به مسائل حاشيه اي و به دور از خدمت به مردمان خود پرداختند به طوري كه كارخانه هاي بزرگ اوراق شدند ياانتقال ! اين دوره با يك مرضي به نام بي توجهي و بي خبري و بي اطلاعي از حوزه استحفاظي خود مبتلا هستند. 

اما عدم هوشياري و التفات شان از شركت نفت چنان ضربه اي به اهواز و خوزستان وارد كرد كه اثر آن تا دهها سال در اين منطقه باقي خواهد ماند در حقيقت عدم هوشياري در مقابل شركت نفت نماينده مارا غرق در نسيان و فراموشي از شركت عظيم نفت  كرد.

اما اصل ماجرا؛شركت نفت در طرح جمع آوري گازهاي فلرهاي نفتي از شرکت نفت و گاز کارون، مارون، آغاجاری و مسجدسلیمان ،كوپال ،اهواز١و٢ شرکت ملی حفاری ایران، شرکت سهامی تولید مناطق نفت خیز جنوب ،جفير (دركل ٢٨ مخزن) را به شركت های مارون کاران و همچنین پايندان واگذار که (زير نظر بنياد مستضعفان) جمع آوري و به خارج از استان هدايت كنديك پروژه فوق كلان !

گاز ٨٠٠ الي ٩٠٠ فلرنفتي جمع و با خط هاي لوله ١٠٠ تا١٥٠ اينج به محلي خارج از استان هدايت مي شود كه اين كار.
 
نياز به رديف بودجه نجومي كه طبيعتا طي سالها بايد بر بودجه مملكت تحميل وبا  بار اين بودجه مي توان بزرگترين مشكلات استان را گره گشايي نمود.

براي اجراي اين پروژه در منطقه محروم غيزانيه حداقل ٣٠٠٠ نفر نيروي خدماتي ، راننده ، نگهبان ، نقشه كش و ...جذب مي شد.

عدم رعايت پايبندي به قانون ؛ احداث اين مجتمع در منطقه ١٠-١٥ درصد از درآمد آن را در قالب عوارض دارايي شهرداري و٣٪؜ مصوب هيئت وزيران نصيب شهر اهواز و دهياريهاي منطقه وارد مي كرد اينها به غير از تعهدات اجتماعي شركت نفت كه نمايندگان توئيت نويس ما از آن غافل بوده و نماينده حوزه مقصد پروژه كه اتفاقا اهل تويئت زدن و ريئس مجمع استان خود نيست اين پروژه را براي شهر و استان خود جذب كرد.

حال سربازان خط مقدم رسانه و نخبگان شهر كلانشهر اهواز بايد اين سوال از نمايندگان نا مطلع وناملتفت خود بپرسند كه در زمان واگذاري چنين پروژه كلان كه با آن مي توانستيد مشكلات معيشتي و اشتغال مردمان حوزه خود را گره گشايي نماييد شما كجا تشريف داشتيد اخر به دور از انصاف است كه مردمان كارونشين ما سال هاست كه با دود فلر متحمل انواع بيماري هستند و الان كه وقت منفعت و سوددهي از اين فلرها رسيد بايد از آن محروم باشيم ؟؟ براستي نماينده هميشه ساكت شهر اهواز كجاست 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار