شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
در ماه های آینده، رهبران باید در شرکتهای خود این آمادگی را ایجاد کنند تا تحولات جدید را در کار بپذیرند و یک تغییر چشمگیر از فرهنگ "خانواده" به فرهنگ تجارت را پیاده سازی کنند. 

قبل از اینکه COVID-19 دنیای ما را زیر و رو کند، محل های کار مدرن سعی داشتند با فضای کاری باز و ساعات خوش در‌ محل کار، جایگزین های جذابی برای آپارتمان های کوچک به کارمندان ارائه دهند و آنها را به کار در ساعات طولانی تری ترغیب کنند. اما ممکن است همه گیر همه چیز را برای همیشه تغییر داده باشد. 

خوب یا بد، کارگران بیش از یک سال را در راحتی خانه خود کار کرده اند و وقت خود را با خانواده خود سپری کرده اند.

با بازگشت کارگران به دفتر، در ماههای آینده، رهبران باید شرکتهای خود را آماده کنند تا این روش کار در‌ خانه را مجدد تغییر داده و تغییر مسیر قابل توجهی از فرهنگ خانواده به فرهنگ تجارت ایجاد نمایند. 

در اینجا چند روش برای انجام این کار وجود دارد:

رویکرد محل کار خود را تغییر دهید:هسته اصلی رابطه کارفرما و کارمند، یک معامله است و تظاهر کردن به آن، یک اشتباه است.
بهره وری را جشن بگیرید، نه تعداد ساعت ها را

کارگران وقتی در برنامه کاری خود استقلال داشته باشند از کیفیت زندگی بالاتری برخوردار می شوند. کارفرمایان می توانند (و باید) انعطاف پذیری بیشتری‌ را در ساعات کار ایجاد کنند به نحوی که بهره وری به خطر نیوفتد. آنها باید با تنظیم انتظارات روشن در مورد نتایج مورد انتظار از کارمندان، گزارشهای مورد انتظار را دریافت کنند.‌ 

رفتار خوب را الگوی خود قرار دهید:یک رهبر بزرگ می داند که یک رفتار بد می تواند هزار کلمه کامل را تضعیف کند.

کارکنانی که رهبران خود را در حالی می‌بینند که برنامه ها و تعهدات شخصی خود را در‌ اولویت قرار می‌دهند (مانند خانواده یا سرگرمی ها)، احتمال بیشتری دارد همین رفتار را بکنند. اگر در شرکت خود رهبر هستید، در حالی که در‌ محل کار هستید، کار نکنید و به ایمیل پاسخ ندهید، مگر اینکه شرایط اضطراری باشد. اگر در دفتر کار هستید، در ساعتی معقول که می توانید از اداره بیرون بروید و کار را تعطیل کنید.

پس از بیش از یک سال کار در خانه، نیروی کار دنیا چیزهای زیادی را در مورد معنای کارمند خوب بودن آموخته است و بسیاری از آنها نگرش خود را در مورد کار تغییر داده اند. رهبران شرکتها اکنون باید همین کار را انجام دهند، یا خطر قطع رابطه پیوسته خود را با کارکنان پر استعداد فردا، بپذیرند. این دسته کارکنان خواهان انعطاف پذیری، آزادی و استقلال برای موفقیت در کار هستند و نمی‌خواهند جاه طلبی های شخصی خود را در‌معرض خطر قرار دهند.

استفانی گری بنیانگذار و رئیس SGA Communications ، یک آژانس ارتباطی مستقر در شیکاگو

ترجمه : پیمان خسروی
برچسب ها: کرونا ، پاندمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار