شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
در صورت اجرایی شدن سهمیه بندی و قطعی مکرر برق تیر خلاص بر پیکر بی جان کشاورزی و کشاورزان خواهد بود.

حسین مرمضی در جمع کشاورزان با انتقاد شدید از بی اعتنایی و بی تدبیری مطلق در برنامه ریزی ها و مطیع بودن مطلق مسولان استانی و شهرستان ها به دستورات غیر منصفانه ای وزرات خانه ها، بعد از احتمال اجرای محدویت کشت حالا به قطعی برق روی آوردند .

حسین مرمضی در جمع کشاورزان ؛ در سالهای گذشته چنین برنامه های همچون قطعی برق در استان و شهرستان ها مطرح می شد اما به دلیل شرایط خاص و همچنین گرمای بالای استان استانداران و فرمانداران به دستورات غیر منصفانه تمکین نمی نمودنند ، اما استاندار فعلی و دقیقه ای نودی استان کاملا مسلوب الاراده و مطیع بودن و اخلاص خود را به دولتمردان به بهای نابودی استان اعلام و اظهار نمود.

حسین مرمضی در جمع کشاورزان ؛ از مسولان استان خصوصا نیروهای امنیتی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل بحرانی نمودن استان به تبع دستورالعمل های غیر منصفانه ، سریعا نسبت به عدم اجرایی شدن قطعی برق اقدامات مساعد خود را اعمال یا مردم استان خوزستان و شهرستان ها را آتش به اختیار اعلام نمایند؛ در غیر اینصورت منتظر وقایع غیر منتظره ای باشید که در شان مردم استان و انقلاب همیشه زنده و پایدار ایران اسلامی نیست،اما بی تدبیری ها دولتمردان و سکوت مسولان استانی، مردم را بر سر دوراهی قرار داده است.

حسین مرمضی در جمع کشاورزان ؛ به بعضی همکاران خود در تشکلهای بخش کشاورزی اعلام و درخواست می نماییم که به حرمت معیشت هزاران خانوار کشاورز از شرکت های برق منطقه ای و توانیر بازدید بعمل ننمایند و اقدامات خود را حداقل با مرکز استان هماهنگ فرمایید.

حسین مرمضی در جمع کشاورزان؛ متاسفانه تاکنون دامداران ، مرغداران و حوضچه های پروش آبزیان و سایر کارگاههای بخش کشاورزی تماس های مبنی بر در شرف نابودی قرار گرفتن کارگاههای خود داشتم که بسیار نگران کننده هشدار دهنده است .

روابط عمومی انجمن صنفی کشاورزان دشت آزادگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار