شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت ملی حفاری
مدیر نگهداری و تعمیرات (نت) شرکت ملی حفاری ایران گفت: فعالیت های این مدیریت در آماده نگهداشتن دستگاه ها و تجهیزات حفاری، تاثیر مستقیم در استمرار کار و بهره وری شرکت دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مسعود افشار  روز یکشنبه (دوم خرداد 1400) در بیان وظایف و مسئولیت های این مدیریت، افزود: نت به سبب پشتیبانی از دستگاه های حفاری نقش کلیدی در شرکت ایفا می کند.

وی اظهار کرد: ماموریت اصلی این مدیریت انجام مجموعه کارهای پشتیبانی و عملیاتی است که به منظور نگهداری و تعمیرات اتفاقی و اساسی تجهیزات مطابق با بازه زمانی پیش بینی شده (اورهال) صورت می پذیرد. 

افشار گفت: این مجموعه دارای شش اداره شامل نگهداری و تعمیرات برق، مکانیک، گرداننده فوقانی، الکترونیک و ابزار دقیق، کالیبراسیون و خدمات پشتیبانی است که در دو بخش نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و اساسی، کار خدمات دهی را برعهده دارند.

مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت ملی حفاری ایران در زمینه عملکرد این بخش توضیح داد: در سال گذشته سه هزار 800 مورد تعمیرات پیشگیرانه براساس دستورالعمل های ایمنی و بازرسی فنی و افزون بر چهار هزار و 800 مورد تعمیرات دوره ای انجام گردید.  

وی با بیان اینکه در بخش تعمیرات اساسی و اصلاحی از ابتدای فروردین تا پایان اسفندماه 45 هزار و 367 نفر روز کار صورت گرفت، افزود: تعمیر اساسی 83 مورد انواع تجهیزات حفاری، تاپ درایو، نصب سامانه حفاظتی ژنراتورهای اصلی، راه اندازی و آماده سازی دستگاه های حفاری 31، 33، 40 و 60 فتح از جمله فعالیت های این بخش است.

افشار ادامه داد:اجرای سیستم ارتینگ شعاعی جهت 12 دستگاه حفاری، نصب سیستم حفاظتی موتورهای اردوگاه و  دستگاه های حفاری، کالیبراسیون 35 دستگاه حفاری و بازسازی  شش دستگاه  جرثقیل سقفی از دیگر فعالیت های این بخش در مدت پیش گفته می باشد. 

مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت ملی حفاری ایران در زمینه تدوین برنامه تعمیرات اساسی (دوره ای) اظهار کرد: در چارچوب این برنامه، تعمیرات 120  تجهیز کاربردی شامل انواع ژنراتور، گرداننده فوقانی ، پمپ سیال، دراورکس، تراکشن موتور، سویول و تراک کالیبراسیون تعریف شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار