شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹
مردم نسبت به خرید کتاب بی میل هستند در صورتی که قیمت همه کتب افزایش نیافته و بعضی از کتب را با قیمت سال های پیش زده ایم ولی همچنان مردم خریدار نیستند.
شوشان: هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب در خوزستان شب گذشته به کار خود پایان داد. به گزارش شوشان ، این نمایشگاه به مدت 7 روز و با 290 غرفه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خوزستان واقع در کیانپارس دائر بود.

کتاب های مختلفی همچون کتب علوم قرآنی ، حدیث ، کتاب های ادبی ، کتاب کودک ، کتب دانشگاهی و درسی در این نمایشگاه با کتاب با تخفیف 40 درصد به فروش می رسید. در کنار برگزاری نسبتا خوب نمایشگاه نسبت به سال های پیش و حضور ناشران معتبری نظیر نشر ثالث ،ماهی ، سخن و هرمس همچنان جای خالی ناشران دیگر نظیر نی و چشمه در نمایشگاه های خوزستان به چشم می خورد.

در همین زمینه یکی از فروشندگان کتاب به شوشان گفت: سال پیش برای فروش کتاب در این نمایشگاه غرفه گرفتم و توانستم 12میلیون بفروشم ولی امسال فقط 700 هزار تومان فروختم. فروشنده دیگری گفت: مردم نسبت به خرید کتاب بی میل هستند در صورتی که قیمت همه کتب افزایش نیافته و بعضی از کتب را با قیمت سال های پیش زده ایم ولی همچنان مردم خریدار نیستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار