شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷
از اوایل صبح امروز شاهد حرکت کاروان‌های راهیان نور و و زائران به سمت مشهد شهدای شلمچه برای شرکت در مراسم دعای عرفه هستیم.
شوشان: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از پخش زنده مراسم دعای عرفه شلمچه از سیما خبر داد.

عادل فرهانیان اظهار کرد: آئین روح‌بخش دعای عرفه از ظهر امروز و همزمان با سراسر کشور در یادمان شهدای شلمچه برگزار می‌شود.وی افزود: این مراسم با حضور مردم شهیدپرور خرمشهر و کاروان‌های راهیان نور و همچنین زائرانی از شهرها و استان‌های همجوار در این خطه برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: باتوجه به اینکه مرز شلمچه در نزدیک‌ترین نقطه به کشور عراق و کربلای معلی قرار دارد هر ساله تعداد زیادی از مردم از نقاط مختلف کشور دعای عرفه را در این خطه زمزمه می‌کنند.

فرهانیان تصریح‌ کرد: از اوایل صبح امروز شاهد حرکت کاروان‌های راهیان نور و و زائران به سمت مشهد شهدای شلمچه برای شرکت در مراسم دعای عرفه هستیم.

وی اضافه ‌کرد: بر این اساس قرار است آئین دعای عرفه به طور زنده از شبکه‌های یک و دو سیمای جمهوری اسلامی ایران مورد پوشش قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: در مجموع همه اقدامات و تهمیدات لازم برای برگزاری دعای عرفه در کنار مزار مطهر شهدای دفاع مقدس اندیشیده شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار