اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: انتخاب درست و آگاهانه تمدن نوین اسلامی را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام و المسلمین "سید علیرضا ادیانی" در همایش سران عشایر و بزرگان طوایف استان خوزستان اظهار داشت: ماه خرداد، ماه حماسه فتح عظیم خرمشهر، ماه آغاز شکوهمند انقلاب اسلامی ایران (15 خرداد) است و ان‌شاءالله با حضور ملت در پای صندوق رای فتح دیگری رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه این اجتماع جلوه‎ ای از برادری، انسجام و وحدت ملی است، افزود: این اجتماع باشکوه، وحدت و برادری در سایه طلوع مجدد خورشید اسلام و انقلاب است که دل‌های آحاد ملت ایران را با هم متحد و در سایه نور ایمان همه برادر یکدیگر هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی عنوان داشت: این اجتماع با همه اجتماعات گذشته متفاوت است چرا که موضوع آن مربوط به مهمترین مسئله روز یعنی مشارکت حداکثری است که یک وظیفه دینی، انقلابی، اسلامی، شرعی، سیاسی و اجتماعی است.

وی افزود: با انتخاب درست و آگاهانه می‎شود آن تمدن نوین اسلامی که آخرین مرحله از مراحل 5 گانه انقلاب اسلامی است، را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه این گردهمایی و ثواب آن افزون است، اضافه کرد: اجر و ثواب نشستن در این محفل نورانی پیرامون حضور حداکثری و انتخاب اصلح از تمام مستحبات حتی از نماز شب بیشتر است.

وی عنوان داشت: امروز دشمنان می خواهند با به‌کارگیری انواع شگردهای تبلیغاتی و سیاسی و با القاء ناامیدی و ناکارآمدی نظام، مردم را دلسرد کنند تا در پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ادامه داد: دشمنان با راهبردهایی همچون عدم حضور مردم در پای صندوق رای و یا بیرون آوردن یک فرد غرب گرا می خواهند تهدیدی را برای جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند که با رأی آگاهانه و مشارکت حداکثری توطئه‌های آنان خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه با رای آگاهانه و با بصیرت می‌شود آن دولتی را انتخاب کرد که بتواند مشکلات مردم را حل کند، گفت: ان‌شاءالله با حضور پرشور مردم حماسه بزرگی از جنس فتح خرمشهر برای ملت ایران ثبت خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار