اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
استاندار خوزستان: در انتخابات شوراهای شهر و روستا، مسائل قومیتی و سیاسی بسیار قوی‌تر بود اما تلاش شد که مسئولان اجرایی و صندوق‌ها در استان خوزستان کامل بی‌طرف باشند که اینگونه شد.
قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۲۹ خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: عوامل ستاد استانی مدیریت کرونا، تمهیدات خوبی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در انتخابات اندیشیدند و در بسیاری از زمینه‌ها، پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد.

وی افزود: در برخی موارد، ازدحام جمعیت زیاد بود اما در خصوص استفاده از مواد ضدعفونی کننده و ماسک، نظارت قوی بود که از عوامل بهداشت و درمان، قرارگاه شهید سلیمانی و قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان تشکر می‌کنم.

استاندار خوزستان گفت: همچنین از فرمانداران، ستاد استانی انتخابات، ستاد امنیت و کمیته پشتیبانی انتخابات و کلیه عواملی که در این زمینه فعالیت داشتند، تشکر می‌کنم.

سلیمانی‌دشتکی بیان کرد: انتخابات پرشور بود و مردم جانانه برای حمایت از نظام و رهبری، حفاظت از تمامیت ارضی کشور و در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی به صحنه آمدند که این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری و مردم خوزستان تبریک می‌گویم.

وی با تبریک به رئیس جمهور منتخب، افزود: امیدوارم همه ملت دست به دست هم دهند و با پیروی از فرمایشات رهبری، برای توسعه همه جانبه کشور و خوزستان اقدام شود.

استاندار خوزستان گفت: دشمنان مشارکت مردم در انتخابات را بسیار کم پیش‌بینی کرده بودند اما مردم رسالت خود را انجام دادند و نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

سلیمانی‌دشتکی بیان کرد: حدود ۳۰۰ هزار نفر در روند انتخابات فعالیت داشتند که کاملا اصول بی‌طرفی را رعایت کردند و در استان خوزستان، حافظ رای مردم بوده‌ایم.

وی گفت: در انتخابات شوراهای شهر و روستا، مسائل قومیتی و سیاسی بسیار قوی‌تر بود اما تلاش شد که مسئولان اجرایی و صندوق‌ها در استان خوزستان کامل بی‌طرف باشند که اینگونه شد. از همه افراد می‌خواهیم نتیجه انتخابات را بپذیرند و رقابت تبدیل به رفاقت شود و به مسائل دیگر دامن زده نشود زیرا این کارها از توسعه منطقه جلوگیری می‌کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار