اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
فرماندار شهرستان اهواز درباره روند تجمیع آرای انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز توضیحاتی را ارائه کرد.
در توضیح فرماندار اهواز که از سوی روابط عمومی این فرمانداری در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، آمده است:

"بسمه تعالی

به استحضار مردم شریف اهواز و داوطلبین عزیز انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز می‌رساند؛

پیرو برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، بعد از اتمام شمارش آرای ریاست جمهوری و تجمیع آرای شعب شهرستان و اعلام به ستاد انتخابات کشور، عوامل اجرایی شعب شروع به شمارش آراء انتخابات شورای شهر در محل شعب اخذ رای نمودند و این فرآیند تا روز شنبه به اتمام رسید.

بعد از رفع اشکال سامانه جامع انتخابات، کار تجمیع آراء در سامانه شروع شد. پیرو بازدید استاندار محترم از سالن ۱۳ آبان و دستور ایشان مبنی بر افزایش دو برابری کاربران به منظور تسریع در جمع‌بندی و اعلام هرچه سریعتر نتایج نهایی انتخابات شورای شهر اهواز در صبح روز دوشنبه ۳۱ خرداد، به رغم به کارگیری تمام ظرفیت‌ها و کار شبانه‌روزی در ۴۸ ساعت گذشته، متاسفانه به دلیل مشکلات فنی سامانه جامع انتخابات و کندی پهنای باند ارتباط در چند مرحله، اعلام نتایج در زمان مقرر محقق نگردید. در تلاش هستیم که با به کارگیری کاربران بیشتر کار تجمیع را تا پایان روز جاری به اتمام برسانیم.

لذا ضمن عذرخواهی از مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان اهواز از تاخیر پیش آمده و دعوت کلیه نامزدها به حفظ آرامش، استدعا دارم اخبار صحیح انتخابات را صرفا از مراجع رسمی، پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری به آدرس https://ahwaz.ostan-khz.ir و کانال‌های ارتباطی  فرمانداری دنبال نمایند.

عالمی‌نیسی

فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز"

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار