اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر جلب اعتماد و صیانت آرای مردم تأکید کرد و گفت: ۳۵ درصد از صندوق‌های انتخابات شورای شهر اهواز بازشماری می‌شوند.
آیت الله عباس کعبی پیش از ظهر امروز شنبه ضمن نشست با فرماندار اهواز به مسئله انتخابات شورای شهر این شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای صیانت از آرای مردم در انتخابات شورای شهر اهواز و برای استیفای حق الناس عمومی با فرماندار شهرستان اهواز، مقامات امنیتی و قضائی استان و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس گفت‌وگو کردم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر جلب اعتماد مردم تأکید کرد و افزود: همچنین در این زمینه مقرر شده که ۳۵ درصد از صندوق‌های انتخابات شهرستان اهواز بازشماری شوند که فرماندار این شهرستان با این اقدام موافقت کرد.

وی از حضور تیم بازرسی ویژه شورای مرکزی نظارت بر انتخابات در شهرستان اهواز خبر داد و بیان کرد: همچنین برای اقناع افکار عمومی و صیانت از حق الناس یک کنفرانس خبری و گفت‌وگوی رسانه‌ای با حضور فرماندار شهرستان اهواز و سایر مسئولان از جمله مسئولان نظارتی و همچنین داوطلبان معترض انتخابات شورای شهر اهواز برگزار و بحث و تبادل نظر شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار