اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
شوشان - امین شحیطاوی:

نخست اینکه بایستی به راه یافتگان واقعی مردم در شورای شهر ششم اهواز تبریک و آرزوی موفقیت گفت... 

ولی ذکر چند نکته برای افکار عمومی ومتولیان امر حایز اهمیت است.

1.مجریان انتخابات وشخص فرماندار اهواز بر خلاف وعده خود ، نتوانستند سیستم رای گیری همه شعب را الکترونیکی  و به شکل صحیح همانندسایر شهرهای کشور، به خوبی مدیریت وپیاده سازی نمایند وهمین موضوع، بیشترین سطح نارضایتی را از نماینده ومجری دولت تدبیر وامید!! دراهواز، درپی داشت.

2.عدم قبول ناظران ونمایندگان مستقل کاندیداها از سوی فرمانداری در طول تاریخ انتخابات، بدعتی جدید صورت گرفت و هیچ یک از نامزدها ونمایندگان آنها در فرایند مختلف انتخابات شورای شهر نظارت واشرافی نداشتند وتا زمان انتشار اسامی نهایی، هیچ اطلاعات و نظارتی از سوی کاندیداها وجود نداشت.

۳.با توجه به اطلاعات میدانی دقیق از برخی آرای شعب ومناطق کسب شده توسط اینجانب، در جمع بندی آرای اعلام شده ،آمار مذکور به هیچ وجه قابل قبول نبوده واگر نتایج صندوق ها در یک روز بعد انتخابات که بنده مستند از برخی دوستان متولی وامین شعب ومنطقه درپایان شمارش شخصا دریافت نمی کردم ،هرگز ادعایی دراین زمینه نداشتم ولی به دلیل حقوق شهروندی خود و شهروندان عزیز،طرح این سوالات و پرسش ها بدیهی و مبرهن است که براستی چرا همه مجاری اطلاع رسانی و آگاهی نامزدها وافکار عمومی درایام شمارش آرا این گونه محدود و در بی خبری صورت گرفت..! 

۴. ای کاش، شفاف سازی و اعتماد سازی ، مرحله به مرحله به کاندیداها وهواداران مانند همه جای دنیا وایران به صورت تفکیک شده وشفاف اطلاع رسانی مداوم می گردید ولی در بهت وناباوری  تا این لحظه هیچ اطلاعاتی از جزییات ونحوه شمارش آرا ارایه نگردید. 

۵.نکته مهم و بااهمیت دیگر اینکه بنده و بسیاری از نامزدها به دلیل اهمیت حفظ آرامش و آسایش جامعه و جلوگیری از سواستفاده دشمنان، از بیان جزئیات بیشتر در این زمینه خودداری کردیم و همچنان از طریق راههای قانونی به همراه سایر کاندیداهای معترض دیگر نخست شکایت خود را به درگاه خداوند متعال که شاهد عالم غیب وشهود است، واگذار می کنیم وهمچنین شکایات مکتوب خود را به همراه برخی مستندات و دلایل تقدیم  خواهیم نمود .

در پایان از حضور همه مردم بزرگوار و شریف اهوازی تشکر می کنم که با شرکت درانتخابات وظیفه خود را دراین ارتباط انجام دادند ولی هرگز تصور نمی کردم در زیر پوست شهر و چهره واقعی برخی سیاسیون، چه حجمی از بی اخلاقیها را درخود نهفته دارند ودراین ایام واقعیت خود را اشکار کردند والبته شناخت بنده را نسبت به علل عقب ماندگی شهر اهواز بیشتر وعمیق تر کرد ؛معتقدم انتخابات و کرسی ها ماندگارنیستند و تنها عملکرد وکارنامه انسانهاست که برای دنیا وآخرت ادمیان می ماند‌. همه بدانند عرصه خدمت ویاری به مردم شهر عزیزم اهواز، هرگز بسته نخواهد شد وقول خواهیم داد که در فرایند توسعه شهر اهواز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار