شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
شوشان - دکتر جلالی / فرزند شهید :
پذیرش نقد و انتقاد پذیر بودن از خصایص نیکوی سفارش شده در دین اسلام است و خدا را شاکریم که بر این مهم ما را مسلط نموده است . 
اما نقاد را هم  همین دین مبین اسلام راهنماست  که نقد افراد و انتقاد باید سازنده و بدور از قضاوت ها و برداشت های شخصی و با تحقیق صورت پذیرد. 
شهیدان، جانبازان و ایثارگران تا تاریخ این  انقلاب به یاد دارد مبرا از هر نفع شخصی و چشم داشتی در جهادی کوشیدند که نتیجه آن شد. 
 حفاظت از اسلام و انقلاب و در این میان در وصیت و سخنان آنها همه دیدیم و شنیدیم که آنها نه  حقی برای خود قائل شدند و نه مزیتی دانستند.  و اما ما قدر شناس و سپاس مگر میشود داشت و آنها را و عزیزانش را از یاد برد ، نه که آنها خواسته باشند ، که دین تکلیف می‌کند . که باید یاد و خاطره آن عزیزان نسل در نسل  در میان فرزندان سرزمینمان سینه به سینه منتقل شود . 
و از همین بود که حضرت امام برای مدیریت این مهم پیشنهاد برپایی بنیاد شهید را داده و در حمایت از شکل گیری آن کوشید. 
 خدا می داند برای اعتلای حق شهیدان چه کارها و چه زحمت ها و چه نخوابیدن ها در همین بنیاد شهید اهواز خودمان که  نداشتیم . دیدار با والدین شهیدان ، دیدار از همسر و فرزندان شهید ، از جانبازان و آزادگان و خدمات رسانی به آنها تا جایی که قانون دستمان را باز گذاشته باشد،  همکاری از سر وظیفه با ایثارگران ... برپایی همایش پرفایده در شناساندن اهداف شهدا، جانبازان و آزادگان... 
 نمایشگاه های ارج به  شهدا در بین جوانان ، کارشناسی نمودن طرح‌هایی درجهت ارتباط نوجوانان با شهدا ، تفهیم  به کودکان با هزاران راه کار کارشناسی شده به دادن این نگرش به آنها که جنگ طلبی با دفاع مقدس دو مقوله کاملاً متفاوت و متضاد است ..... 
که شهیدان در دفاع کوشیدند و دشمن در شعله ور نمودن آتش کینه و جنگ افروزی تا نخشکد ریشه‌های عشق به شهداء  و فرهنگ دفاع در دل هایشان .... 
همین مدیرکل بنیاد که به شمارش سال های خدمتش به مقام شهدا و جانبازان به انتقاد نشسته‌اید ، او را دیده‌اید بر مزار شهدا که به احترام والدین شهدا در کنار خاک شهید چه متواضعانه می نشیند... 
او را دیده اید آن زمانی که برای پیشرفت فرزند شهید باید حقی را احقاق کند ، تا کجا می رسد فریادش .... دیده‌اید در دانشگاه ها  برای پیگیری وضعیت آموزشی چگونه به اعتراض می ایستد  ، آیا درمدارس شاهد اقدامات بنیاد را به تماشا گرفته‌اید . ...
آیا دیده اید وقتی شهدای منا و حله را  می  آوردند چگونه تانیمه  شب فعالیت می کرد ، آیا می دانستید که  او والده اش را در بیمارستان رها  کرد تا مراسم سالگرد شهدا را به فعالیت بایستد . آیا حمایت‌های بنیاد در کسب  مدارج علمی خانواده‌های شاهد و ایثارگر را احساس کرده اید. 
 این ها همه که البته فقط و فقط وظیفه است را باید به چشم دل دید تا بنیاد را بی حاشیه  و عادلانه به قضاوت نشست. 
برادر گرامی  هرکدام از فرزندان جانبازا ن وایثارگران وشهدا ء نمایندگان امین بنیاد هستند. 
از خانواده بزرگ این بنیاد همین ها هستند که بنیاد شهید برخود می بالد که اگر نگاهی به لطف ومهربانی حتی برای لحظه ای از آن عزیزان سهم بگیرد. 
کمبوده ها و کاستی ها هست هیچ کس منکر نیست اما آیا میدانید برای رفع همین کمبودها که حس می کنید از سوی بنیاد بوده و اما در حقیقت متولیش سازمان و ارگانی دیگر بوده بنیاد چقدر کوشیده است . 
آیا جوابیه ها را در صدا وسیما به نظاره نشسته اید. 
خط شهدا  ، خط انقلاب است ، نگاه جانبازان و ایثارگران نگاه انقلاب است . 
کوربادچشمی که خط شهدا و نگاه جانبازان و ایثارگران را نبیند و در وظیفه ی خود به  آنها و خانوده هایشان اهمال  داشته باشد . 
بنیاد شهید و همه ملت ایران وامدار خون شهدا ومدیون ازخودگذشتگی های جانبازان وایثارگرانند. 
برادر دلخور ، خودت را از خانواده ات جدا مپندار درکنار ما باش،  بنیاد خانواده ی توست واین خانواده باید حفظ گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار