شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰
شوشان - نوید قائدی:

با توجه زمان محدود مدیریت سرپرست شهرداری اهواز نمی توان انتظار داشت کارهای اساسی و زیربنایی انجام شود.در واقع فقط می توان وضع موجود مدیریت شهری را حفظ کرد تا گزینه نهایی شهرداری معرفی شود.

اما با توجه به تجربه چندین ساله جناب عالی پور در سمت معاونت خدمات شهرداری اگر ایشان علاقمند باشند که در این دوره کوتاه یادگارهایی از خود به جای بگذارند در قالب سه بخش توصیه هایی به ایشان می شود که قابلیت اجرا دارند و شهروندان به طور محسوس در سطح شهر می توانند آن ها رویت و قضاوت نمایند.

توصیه اول تشکیل چهار گروه حرفه ای و چابک لکه گیری آسفالت با اولویت کاری در معابر اصلی و شریانی و معابر دسترسی و یک دستگاه نظارت متمرکز و حرفه ای که بتوانند کیفیت انجام کار ها را بررسی و هدایت نمایند،انجام این مهم کاملا شدنی و قابل پیگیری است و می تواند در یک دوره سه ماهه اثر بخش باشد.

توصیه دوم تعامل و همکاری با آبفای اهواز جهت لایروبی گسترده لوله های فاضلاب و منهول ها و سبتیک های اصلی و فرعی و ترمیم درب منهول های مخدوش و تخریب شده و دیگر ورودی آب های سطحی(جهت اطلاع شاید بین ۳۰ الی ۵۰ درصد ظرفیت انتقال فاضلاب در حال حاضر به دلیل عدم لایروبی مسدود است) بسیاری از پمپ ها باید سرویس و بازسازی و جایگزین شوند که در چند ماه تا شروع بارندگی ها می توان تمام این موارد را با هماهنگی بین بخشی اجرا کرد که کار بزرگ و اساسی است که مردم شهر را خوشحال خواهد کرد.

سومین توصیه تدوین یک برنامه کوتاه مدت آموزش و اجرای جمع آوری هدفمند پسماند ها توسط واحد های تجاری خرد و کلان در معابر اصلی شهر که بخش زیادی از نظافت و زیبایی بصری شهر به آن ها بستگی دارد،در این زمینه کار فرهنگی و عملیاتی هدفمندی انجام نشده و اکثر معابر درگیر ریختن زباله ها توسط کاسب کاران و دستفروشان و حتی عابرین هستند که می طلبد با یک همکاری بین بخشی و فوری لااقل بخش هایی از شهر را ساماندهی کرد.

مطالب به اختصار بیان شد و البته برای اجرا باید برنامه های دقیق و جامعی توسط عوامل اجرایی و مطالعاتی بعمل آید تا بتوان از فرصت پیش روی بهره برد و شما بتوانید در مدت زمان محدود خدمت بهره لازم را ببرید و مردم شهر را راضی و خشنود کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار