اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
رئیس پلیس راه خوزستان جزئیات محدودیت‌های دو هفته‌ای تردد در ورودی‌ها و خروجی‌ها و محورهای استان را تشریح کرد.
سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید در پی موج کرونا اظهار کرد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۲۴ مردادماه تا روز جمعه ۵ شهریورماه اعمال می‌شود.

وی افزود: در این ایام، همه همکاران ما آماده‌باش هستند و در مبادی ورودی و خروجی استان خوزستان محدودیت‌ها را اعمال می‌کنند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: محدودیت‌های ابلاغ‌شده تنها در محورهای ورودی و خروجی استان اعمال می‌شوند بنابراین همکاران ما در چهار ورودی و خروجی اندیمشک، ایذه، بهبهان و هندیجان مستقر هستند و محدودیت‌ها به صورت صددرصدی اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: در این ایام، هیچ مجوز ترددی قابل قبول نیست و حتی مجوزهایی که قبلا صادر شده بودند لغو شده‌اند. تنها در صورت وجود مجوزهای موارد اورژانسی و پزشکی که توسط پلیس راه یا فرمانداری‌ها صادر خواهند شد، اجازه تردد داده خواهد شد.

دولتشاهی افزود: بررسی لازم برای تردد افراد شاغل خارج استان خوزستان نیز انجام خواهد شد.

وی گفت: از مردم خواهش می‌کنیم سفرهای غیرضروری را لغو کنند زیرا همکاران ما اجازه تردد نخواهند داد.

رئیس پلیس راه خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: همه دوربین‌های نصب شده در محورهای ورودی و خروجی استان خوزستان فعال هستند و در صورت ورود و خروج غیرمجاز به شهرهای قرمز استان، جریمه یک میلیون تومانی و در شهرهای نارنجی نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار