شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
شوشان - صدیقی هشترودی :

دوازدهم شهریور ماه "روز بهورز" یادآور تلاش دلسوزانه و صادقانه کسانی است که زندگی  خود را وقف خدمات رسانی به مردم کرده و در ارتقاء سلامت، کاهش مرگ و میر و افزایش امید به زندگی در جامعه جانانه ایثار کرده اند.

توسعه روزافزون نظام سلامت، گسترش خانه های بهداشت در اقصی نقاط کشور و حتی در مناطق عشایری به صورت خانه های بهداشت سیار، حاصل تلاشهای بی وقفه بهورزان زحمتکش است .

همچنین بخشی ارزنده از موفقیت های بزرگ نظام سلامت که تاثیری بنیادین در ارتقای سلامت جامعه داشته، مرهون حضور همدلانه و مسئولانه بهورزان شریف است که جا دارد به همه این عزیزان خسته نباشید عرض کنیم.

به همین مناسبت، دوازدهم شهریور، روز بهورز را که برای پاسداشت و قدردانی از خدمات ارزشمند این عزیزان نامگذاری شده است، به بهورزان ارجمند در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می‌ کنیم و توفیق روزافزون همه تلاشگران حوزه بهداشت را از خداوند منان مسئلت می ‌نماییم و بر این باوریم که درکنار شما و مردم بودن بزرگترین افتخاری است که دوستان همتی آنرا تجربه میکنند و با ۱۲۰۰۰ هزار عضو در سراسر کشور تمام معادلات رو زدنیای بیرون و درون را رصدمی کند چه آنهائی که بنام مردم خیانت می کنند و چه آنهایی که خدمت و خدماتشان جهادی است وحتی بعضادیده هم نمی شود را می بیند و خداقوت برایشان دارد و آرزوی سلامتی وبهترین هارادارد و با تمام وجود درکنارخادمان خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار