شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
دکتر فرخ علیخانی، معاون تولید شرکت ملی نفت گزینه مورد نظر وزیر بوده و بازخورد مثبت کارکنان و همچنین فصای رسانه ای حوزه نفت و گاز بیش از همه بیان کننده تایید این نظر و انتخاب وزیر است.
با طولانی شدن معرفی مدیرعامل شرکت  نفت،اخبار موثقی منتشر شده که مهندس اوجی،یک مدیر  عملیاتی و متخصص را برای سرپرستی این شرکت انتخاب و معرفی کرده اند.

دکتر فرخ علیخانی، معاون تولید شرکت ملی نفت گزینه مورد نظر وزیر  بوده و بازخورد مثبت کارکنان و همچنین فصای رسانه ای حوزه نفت و گاز بیش از همه بیان کننده تایید این نظر و انتخاب وزیر است.

دکترعلیخانی نیز همچون خود مهندس اوجی از فرزندان راستین صنعت نفت است. او‌متولد سال ۱۳۴۷ در  مسجدسلیمان،نخستین شهر نفتی ایران و خاورمیانه است و کارشناسی ارشد خود در رشته مهندسی شیمی ،گرایش مخازن هیدروکربنی را از دانشگاه علوم و تحقیقات و دکترای خود در رشته اقتصاد نفت و‌گاز را از دانشگاه علامه کسب نموده است.

علیخانی تجربه کار در جزیره سیری و سکوهای سلمان و نصر و همچنین حضور و کار در اکثر مناطق عملیاتی نفت و‌ گاز را تجربه نموده و چهره ای شاخص در صنعت نفت و‌گاز است که حضور او در کسوت «سرپرست» در شرکت ملی نفت ایران ، همسو با برنامه های اعلام شده وزیر در  راستای شایسته سالاری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار